Kenapa pentingnya kacip fatimah kepada wanita?


.

Assalamualaikum


(1) Tajuk
(2) Gambar
(3) Contents

Perkara (1), (2) dan (3) adalah tiada kena-mengena antara satu sama lain. Saudara sedarah sedaging juga bukan. Satu sekolah adalah berkemungkinan walaupun hanya tipis. Ini propa semata. Sekian.


Kemain bersawang lagi laman sesawang ini. Sudah lama tidak dijenguk. Umpama rumah usang yang tuannya sudah berpindah ke banglo di bandar. Sepi. Sesekali hanya terdengar desir angin. Yang kadang-kadang malu mencuri lalu di celahan papan. Suram. 

Puii!

Nafsu dah beralih arah kepada game facebook. Fefeling awek Mark Zuberg Iceberg (haram jadah tak reti nak eja nama dia). Setia yang amat dengan facebook. Blog dijeling hujung mata je tapi nak bukak? No! No! No! Nanti merajuk abang Mark Zuckeberg (eh nape eja tak sama ngan yang atas?) I tau.

Baru lah saya mula paham apa yang dimaksudkan dengan blog bersawang, blog usang andwhatsoever. Dan saya mula dapat fefeling perasaan blogger ketandusan idea dan kehilangan nafsu untuk blogging. Ya its me dear! Yuuuhuuuuuu! Pheeewiiiit!

Jadah!

Well, tak dapat nak nyanyi Coming Home lagi neh incik puan sekalian hoi. Masih lagi berada di Nilai disaat orang lain dah tak tahu berapa kali berjaya berak dalam tandas kat kampung. Hmmmmphh! Tapi takpe, saya akan pastikan saya berjaya berak di USM nanti, biar jeles sebab dorang semua tak mampu.

Hado?

16 July - 19 July ada kat USM untuk Novel Research Innovation Competition. So kepada warga Penang, sila la hadir beramai-ramai ke sana untuk berjumpa blogger kesayangan ramai ini. Follower I dah 668 tau. Haruslah disayangi kan? Eh, katak 666 dah dijumpai ye? Hikhik I loike!



"Blogger is my self, blogging is my life"


p/s : berjaya up entry..tell the world that i'm coming home!

3 Responses to “Kenapa pentingnya kacip fatimah kepada wanita?”

  1. Anum says:

    now time main game plak ek

  2. Ca Ezah says:

    ada game best ke kat fb nyah?

  3. M Fizan says:

    haha. nice one akak. so camne competition kat usm? game tak main la... apa barang main game? btw, sama lar kita. huhu. dua minggu hilang nafsu nak berblog... sob sob