Aku Adalah Alien


.

Assalamualaikum


Alien dan aku berpisah tiada
Aku adalah alien dalam lautan manusia normal

Manusia normal : umo 28 dah kawen
Manusia aku : umo 28 masih lone ranger

Manusia normal : umo 28 dah ada anak
Manusia aku : umo 28 hanya ada anak tekak

Manusia normal : umo 28 dah ada keje tetap
Manusia aku : umo 28 masih bergelar full-time student

Manusia normal : umo 28 dah ada aset tetap
Manusia aku : umo 28 aset adalah hp rege rm60 pas nego

Dan manusia aku adalah alien 
Alien di kalangan manusia normal


Aku juga blogger alien

5 Responses to “Aku Adalah Alien”

  1. hihihi .. xpe malaika leh pggil suha mama alien

  2. Unknown says:

    alaaaa baru 28 jer punnnn.muda lg tu ;p

  3. Ury says:

    mmm... itu lah manusia, hadir dalam pelbagai rupa, pelbagai perangai, pelbagai cara hidup, pelbagai pengalaman, pelbagai reaksi dan semuanya pelbagai. Ianya salah satu bukti kekuasaan Ilahi...

  4. Unknown says:

    Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

  5. Unknown says:

    Дорогие проститутки Киева секс раком Кто обращается с негодяем ласково - останется в убытке, кто поступает с ним грубо - в барыше и индивидуалки Киева работают круглосуточно и всегда рады встретиться с привлекательным мужчиной. Проститутка Киева модель. Приятная внешность и аристократичные манеру. Образованная и интеллигентная. Озорная в постели и юморная в общении.