SAKIT PERUT


.

sakitnye perut 

huhuhuhuhuhuhuhuhu sebenarnye dari malam lagi dh sakit perot..xtau nape,macam pregnant anak sulong pon ade (saya lom kawen pon tok pregant)..tapi kesakitannye membuatkan saya tanpa rela membongkokkan badan bile berjalan
~nenek,nenek si bongkok tiga,siang malam asyik berjaga~
actually lagu ni xde kaitan pon ngan saya memandangkan saya belum beranak-pinak ^_^
hikhik tak sabau nk ade suami dan anak
..
..
..
ok!ok!
saya tau saya dah lari dari tajuk
nak berangan pon xleh...menci!!
tapi memang saya sakit perot sangat and tak berjaya pegi kelas pagi tadi. saya memang nak p kelas tersebot *ikhlas* sebab ade test *ini adalah punce keikhlasan gi kelas* tapi takpe,madam yang baek hati tu dah bagi saya excuse supaya extend test tu di lain hari..hip,hip,horrey!!!








p/s : ade kawan saya marah-marah madam sebab kena antar esemen hari ni gak sedangkan die xgi tempah lagi tok print *kitorang kena wat magazine* tapi sebenarnya kite sebagai student yang salah sebab esemen tu dah diberi pada zaman terlampau lagi and yang ko baru nak siapkan tu kenape?pastu boleh plak marah madam disamping berkata "apa masalah madam tu sebenarnye"..pliz look at urself b4 appoint ur finger at others..*akukah madam itu sampai aku marah tahap gini*