Kawan MAKAN kawaN


.

ini katak makan katak

...tapi entry saya bukan pasal katak walopon pic itu sudah terang lagi bersuluh tunjuk katak yang berhati binatang*beliau memg binatang secara hakiki*yang mana makan kawan beliau tanpa perasaan belas..but katak tu sangat cute n cool,i like!! 

aku ni slalu jek blur
huhu
ngah kumpul idea neh
jangan la marah

ape pendapat korang pasal kawan makan kawan??hahaha gelak guling2 jap sambil nak berkata-kata sperti ini "suha,ko bajet ko ade follower berguni-guni ke smpai ko tnye sebegitu rupe?(T_T') k fine! i have nobody,nobody..huhuhu penghinaan yang amat besau ni..xpe2,aku trget 5 taun lagi follower aku dah cecah 100 orang hahaha*sigh*

berbalik pada soalan tadi..sebenrnye tadi mase gi kelas,berlaku sedikit kekecohan..rupenya ade kes xpuas ati pasal esemen. ade ahli group yang dh di drop namenye dari esemen tu. zalim tersangat2 la kan? bile saya dengar memang terasa nak lempang je..eh nok,ko ingt ko sape nak buang2 name orang?orang wat keje sampai tercabut bulu ketiak selai demi selai tapi gitu ko balas..hadui memang hangin satu badan la even bukan saya yang kena..tapi pikir mau logik la kan, pliz put urself in their shoes n opkos kite akan rase ape yang die rase.. memag gile punye tak profesional la. laen hal punye gaduh,tapi gitu cara balas dendam. banyak cantik,ingat rajin tahap hape bile offer nak wat cover page tapi haram ko gi bubuh name geng ko je. ape kejadahnye mereka ini?? aku pggil wan kamaruddin nnti baru ko tau camne rasenye kena hikmat ape kejadah kat atas muke. peliz,peliz,peliz dun be so childish..umo dah 20 wei,kalo kawen dah mmpu ternak anak pon tapi perangai xpenahnye nak macam mak budak. kalo prob neh kena kat aku memang dah lame ko rase pahit-pahit-manis-masam kasut aku yang tak pernah berbasuh sejak beli dari sem lepas..

sumbat kasut neh memang sedap la kan
bukan kasut saya, sile bersangka baek

entahla,kadang-kadang macam tak paham nape kawan kite harus buat benda gitu kat kite..sedih kan?mana tak nye orang yang kite paggil sebagai KAWAN wat benda paling stupid dalam sistem peruniversitian*cikgu bm, sile nangeh*.. apepon saya sentiase berharap yang kawan-kawan saya tidak begitu..Amin

Bismillâhir Rahmânir Rahîm
Allâhumma shalli `ala Muhammadin wa âli Muhammad

Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih dan Penyayang
Sampaikan shalawat kepada Rasulullah dan keluarganya


اَللَّهُمَّ وَفِّقْنِي لِمُوَافَقَةِ اْلأَبْرَارَ، وَجَنِّبْنِي مُرَافَقَةَ اْلأَشْرَارِ، وَآوِنِي بِرَحْمَتِكَ اِلَى دَارِ الْقَرَارِ بِإِلَهِيَّتِكَ يَارَبَّ الْعَالَمِيْنَ

Allâhumma waffiqnî limuwâfaqatil ab-râr(i), wa jannibnî murâfaqatal asrâr(i), wa âwinî birahmatika ilâ dâril qarâr bi ilahiyyatika yâ Ilâhal 'âlamîn.


Ya Allah, bimbinglah daku untuk bersahabat dengan orang-orang yang berbuat kebajikan. jauhkan daku dari persahabatan dengan orang-orang yang berbuat kejelekan. Curahkan kepadaku rahmat-Mu sampai hari kiamat, dengan Ilahiyah-Mu wahai Tuhan semesta alam. 

Sumber:
http://shalatdoa.blogspot.com




besfren masa kat poli jb
mish u all dear







kawan-kawan di usim
~masih dalam proses mengenali~


nah,hambek!rasakan gambar yang besau nak mampos tahap mencapap-tak-hengat-dunia hahahaha suke!suke!suke!



p/s : sila abaikan kata ganti diri yang tidak keruan memandangkan ianya adalah tertakluk kepada mood penceritaan pada waktu penulisan...tenkiu