Blog adalah tempat berak dan kencing


.

Assalamualaikum


Auww tak sanggup guna toilet cenggini!


Saya bangga kerana menjadi seorang blogger sebab bukan semua manusia kat muka bumi ni ditakdirkan untuk jadi blogger..tapi, tapi dan tapi saya taknak blog mempengaruhi kehidupan saya..so jangan harap saya nak kisah kalo takde orang follow, takde orang nak komen, takde orang nak letak saya kat bloglist..sebab blog bagi saya adalah tempat berak dan kencing..nape saya cakap camni?eh suka ati saya la, entry saya..wakakakaka..



"Blogger is my self, blogging is my life"


p/s : apepon time kasih kat sesape yang letak saya kat bloglist..laku gak blog aku ni ek?hehe

5 Responses to “Blog adalah tempat berak dan kencing”

  1. Unknown says:

    hehe setuju jugak sbb sy pon xkesah semua tu sbb saje suke2 aje tulis blog.xde org ikut or komen pon xpe :)

    tepuk tepuk.... hehehe :p

  2. Jo Qusary says:

    jangan lupa pakai Harpic selepas menggunakan blog, hehehe

  3. janji kita happy dengan berblog..ada aku kesah..haha. padan la blog nie bau2 busuk je.. upenye tmpt berak dan kencing..huh :P