K-Pop Termuda


.

Assalamualaikum


Ini la dia budak tecik yang saya maksudkan dalam entry terdahulu
Adik saya panggil dia Adik K-Pop sebab rambut dah ala-ala K-Pop
(Sila abaikan background atau anda akan merana #tetibe)


Ni Encik Katak terbaru tapi takde la baru sangat pon
Fakta menarik : besar gedabak tapi hanya berharga RM10
Encik Katak wa standard pasar malam je der tapi takpe sebab dia comel





"Blogger is my self, blogging is my life"



p/s : Katak Bulat, pheeeewiiiiitttt!!!! 

7 Responses to “K-Pop Termuda”

  1. kpop girl, feewwiittt...

  2. Azzah says:

    tembamnya katak baru tu..

  3. seramnye tgk katak tuh..haha..

  4. eh,ko da kenal eh katak bulat? aku baru jumpa dia aritu time bw, terus aku kenalkan ko kat dia..hehe..sama spesis la korang tu.. :P

  5. tak leh tenung lama2 katak tu..nanti mempi seremm.. ceh tak ade lah

    :D