Hassan Mutalib Babi


.

Assalamualaikum




Sape la yang sengal ubi cari mende gini kat enjin carian?
Saya takde kena-mengena ok tapi hencik gugel yang jahat bagi link saya
Ini diskriminasi!
Encik Hassan Mutalib, sila jangan sentap
Saya pasti mereka silap taip
Mungkin ayat sebenar "Hassan Mutalib Babilion Juta Ringgit Wangnya"
Encik Hasan Mutalib paham kan?
Ok, nangis lah kat bahu saya
Tamo ingus tau..najis!
Kbai!





"Blogger is my self, blogging is my life"



p/s : haku plak yang sengal ubi jadinya..cis!

8 Responses to “Hassan Mutalib Babi”

  1. nizamsani says:

    ayat sedih perpisahan.
    haha.

  2. x pasal2 kene binatang tu haha

  3. hehe..nasib keyword lucah da xnaik lagi.. :p

  4. Aida Omar says:

    haha..sian dia elok2 nama baik ada nama tak baik pulak hujungnya. Macam2 lah orang sekarang nie.

  5. keyword psl seks je haha

  6. ehehehe xpasal2 je kene 'babi' dgn gugel kan..diskriminasi tol :P

  7. M Fizan says:

    haha.. pendek jer tapi kelakar giler.... hassan mutalib babilion?? WTF.. haha

  8. hahahahha...kelakar betul takde benda lain ke nak dicari dorang ni... :)