Lelaki yang memenuhi hawa nafsu...


.

Assalamualaikum


...kecomelan
(sambungan tajuk entry..mesti korang dah bajet akan terkena kan?kan?dah tau pon!so haruslah tak sentap ngan penerimaan ala kadar korang (T___T))


1# Lelaki yang suke kucing dan bela kucing




2# Lelaki yang mengggunakan payung




3# Lelaki yang temankan emak shopping




4# Lelaki yang mendukung baby




5# Lelaki yang beli dan makan jambu kat kiosk cenggini





Mereka comel kan?hikhik kalo jumpe lelaki-lelaki cenggini,terus je akan tercakap comel beserta terjatuh hati sambil bersenyum-senyuman..oh comelnya mereka!.......nape aku cam harem je?haktuih!



"Blogger is my self, blogging is my life"


p/s : mesti korang terheran ngan no 5 tu kan?tapi dorang comel..auwww

2 Responses to “Lelaki yang memenuhi hawa nafsu...”

  1. adik aku ctu,to xcomel pon.haha

  2. sy memang comel ;) hehehe