Katak Terhebat


.

Assalamualaikum


Cute kan?

Korang ingat lagi tak gambar kat atas tu ada kaitan dengan ape?kalo yang dah lama menyinggah ke sini, mungkin dah tahu..tapi kalo nak tahu lebih lanjut, sila tekan [Suha Cun] sambil memintal bulu kaki (^_^)

Kalo anda anda beratus follower sekalipun, ianya bukan satu jaminan yang contest yang di anjurkan mampu mendapat ratusan penjoin..apapon, saya sangat teruja sebab tetap ada yang sudi menghantar borang penyertaan walopon bukan ada borang yang perlu dihantar..apapon, mereka adalah Katak Terhebat..mahu lihat hasil karya mereka?ok jom!







SILA TERJAH BLOG DORANG DAN BACA SAMPAI HABIS..INI ARAHAN!!!
(menggunakan kuasa veto sebagai Princess Katak)



"Blogger is my self, blogging is my life"

p/s : mereka sume pemenang, tiada pengalah (^_^)

25 Responses to “Katak Terhebat”

  1. Luqeem™ says:

    hebat ni katak ni..hehe

  2. Freaky says:

    oongg kedek2... :D

  3. Waqheh says:

    katak hijau ni sama tak ngn katak dlm citer ali setan?

  4. huhu... pengalah? bukan pengalah tu buat jolok rambutan ke? huhu...

  5. hehehe.. cik suha dah abis cuti ke?

  6. CikNyz says:

    katak oh katak...

  7. WuMing says:

    Tahniah pada mereka....

  8. Khairil says:

    katak2 yang terbaek!!!

  9. WuMing says:

    SELAMAT HARI RAYA

  10. baa~ CAK!!

    im back!! sorry bz.. dh xleh blogcrawling mcm dulu lg dh lps ni..

  11. katak oh katak,

    selamat hari raya ok !!

  12. suha says:

    @Waqheh
    katak ali setan yg sama ng katak sini..dasar copypaste!


    (^_^)

  13. suha says:

    @Tukang Karut
    lebih kurang la tu (^_^)

  14. POPO says:

    cik suha...sape pemenang contest ni??? dpt hadiah x? hhehe