Peluang Untuk Jumpa Artis!!!


.

Assalamualaikum


Hai, artis!

Try korang google image and type keyword "artis"..gambar encik kat atas ada gak..sumpah tak paham nape gambar encik tu leh ade..

Haa,korang ada peluang jumpa artis!teruja tak?teruja tak?

Ok,saya ubah sikit tanda baca..korang ada peluang jumpa artis?
Jangan berangan!!!!!!kehkeh terus je bagi jawapan..dah ada tanda soal kan?haruslah jawab..

Sebenarnya,kalo korang ada peluang jumpe artis,korang nak tanya ape kat artis tu..tak kisah la sape-sape pon..kalo saya?saya teringin nak tanya soalan ni :

Hoi,awak yang jadi artis tu!awak kentut tak?ada bau tak?



Psst,tolong follow blog Terapi Kewujudan..blog esemen ni der,nak 200 follower..gila follower kot lecturer saya tu..adeih..tapi input takde lagi hahaha pelis follow tau!



"Blogger is my self, blogging is my life"


p/s : sumpah nyesal sebab tak wat esemen awal-awal =..=

2 Responses to “Peluang Untuk Jumpa Artis!!!”

  1. ko kan artis..haha

    aik, ade esemen buat blog ke??

  2. aimaniman says:

    salam kenal dan dofollow sini dik

    goggle tu x faham maksud artis kot, atau kat dunia artis ada haiwan koot, atau kat dunia haiwan pun ada yg jadi artis... apa2 le dik..