Wordless Wednesday # Menghiris nafsu


.

Assalamualaikum


Half of me said that I'm ok
But
Half of me said that I'm not


"Blogger is my self, blogging is my life"


p/s : esemen,nape ko susah sangat? =..= cis!








18 Responses to “Wordless Wednesday # Menghiris nafsu”

  1. TiTi says:

    tarik nafas, dont be stress, relax =)

  2. mizz.miza says:

    stress is normal you know ....

  3. semua org camtu.. kalau asyik oke je mcm org gila je. kalau asyik xoke je mcm DAP la plk ;))

    lagi best kalau kita selalu tgk sudut oke dlm hidup kita yg separa oke dan xoke.

    oke?
    oke la kan haha

  4. Pening kepala...haha :p

  5. Bro Ahmad says:

    me to..not ok now huhh

  6. chemay says:

    nak chemay tolong buadkan esaimen tu tak?
    heheh
    :P

  7. hanaahmad says:

    chillex. tarik nafas dan mulakan semula dengan senyuman. pasti boleh!

  8. bt la eseimen smbil dgr lagu ke,mkn coklat ke..x pun korek idung.hahahha

  9. assignment rupanya, gua ingat aisyehman.


    ok, kau mesti tak paham.

  10. jadi lihat saja mana yang lebih dominan . half of okay or not .

    =)

    good luck asemen !

  11. Dda Ly says:

    kalau la esemen tu semudah buat blog, kan syiokk? :D

    meh ke rumah..
    mia takmo g skolah...
    keep in touch ok..:)

  12. hari ni mesti dah bertambah ok kan. ;)

  13. cik suha..i'm back haha ;)