Saya Berpeluang Ke Arab Saudi


.

Assalamualaikum


Auww dapat pergiww arab saudiww..itter shukkeww!!

Tak percaya?sila la percaya..ok fine,saya ulang SAYA BERPELUANG KE SAUDI ARABIA..but when?HARI INI..haa ko,capslock lagi tu..sekarang ni saya pon ngah kat KLIA, tunggu flight..auww teruja!teruja!so see you soon la ek..bye Malaysia..mmuaah!!!

Hujan emas di negeri orang,hujan batu di negeri sendiri..baiklah hujan emas,kutip emas banyak then pegi pajak gadai..ekekekeke



Notes Saudi Arabia :
Entry ini ditulis ketika penulis sedang berasa tertekan dengan tugasan yang memerlukan penulis menaipnya dalam bahasa arab..hoi,aku lemah gile bab typing arab!




"Blogger is my self, blogging is my life"


p/s : nak menaip dah ni..dah janji ngn mr.zebra,nak kena siapkan arini gak..*pitam*

9 Responses to “Saya Berpeluang Ke Arab Saudi”

  1. seriusly nak pergi arab saudi??
    best gilerr!! :)))

  2. emy|farid says:

    hehehe b.arab SUSAH!

  3. sungguh berbunga-bunga bahasa anda. :)

  4. M Fizan says:

    haha nak pergi arab saudi dalam tulisan jer? :D

    dah janji dengan mr zebra kena lar tunaikan.. ^^

  5. sem lepas org amek bahasa arab..penat la nak type..keyboard pulak bukan tunjuk huruf jawi

  6. Waqheh says:

    kalo betul2 pergi bawa balik utk gua minyak 1 telaga...

  7. as salam..
    wah! tahniah!! ;)
    arab saudi belah mana tu? kalau dapat info pasal minyak wangi Kaabah, jangan lupa bagitau pakcik ya

    (^^,)