Pengumuman : Tiada lagi entry lucah di blog ini!


.

Assalamualaikum


Ini diskriminasi terhadap katak!!!


(menulis dengan penuh keseriusan..sila baca dengan serius)

Adalah dimaklumkan bahawa bermula hari ini sehinggalah hari-hari seterusnya, blog bukan ilmiah ini tidak akan lagi mengeluarkan entry-entry yang berbaur lucah walopon sebenarnya langsung tak lucah..keputusan ini diambil setelah penulis memikirkan berbagai kesan, trauma dan juga tekanan yang dihadapi berikutan penggunaan tajuk entry yang menjurus kearah kelucahan..keputusan ini juga bertujuan untuk mengembalikan semula kesucian nama baik Suhasimplelife.blogspot.com yang sudah semakin tercemar walopon belum ade lagi cik anon yang memberikan komen mengeji..sehubungan dengan itu, diharapkan pembaca setia yang sudah terbiasa dengan kelucahan yang mana melahirkan rangsangan dapat menerima identiti baru blog ini dan memberikan sokongan padu yang sepenuhnya..sekian..





























































pssstt,kompem korang dah hilang ghairah tetiba kan?terus tak terangsang kan?wakakaka takde maknanye nak imej suci..ptuuih..ingat mudah ke nak berubah?



"Blogger is my self, blogging is my life"


p/s : majoriti budak kelas saya dah tau pasal blog ni..benci! =..=

6 Responses to “Pengumuman : Tiada lagi entry lucah di blog ini!”

  1. KizZ says:

    Hahakz...wat suspen eh??

  2. blog sifu katakan..hehe..

    teruskan berlucah-lucahan..haha

  3. haha...tak suka kan kalau budak2 tu tahu ...

  4. suha says:

    @KizZ
    hikhik takde la saspen sgt pon lala (^_^)