Segmen : Tingkatkan Follower Anda Dengan Sekelip Mata


.

Assalamualaikum


Hohoi,tak tau nape leh terasa nak terjoin segmen neh..macam aneh lak tapi mungkin faktor tensen kot (ayat pujuk hati kengkawan yang wat segmen tapi saya tak join)..hehe terasa keji tetibe..

Apa yang suke pasal blog ni?Erk saya suke sume blogger kot..auwww
Apa yang saya tak suke?Contest ni banyak sangat syaratnya
(tapi nape haku leh join lak kalo tak suke ngan syarat yang banyak?)



"Blogger is my self, blogging is my life"


p/s : aritu ade yang main tag-tag tu kan?tak terjoin lagi..adeih

12 Responses to “Segmen : Tingkatkan Follower Anda Dengan Sekelip Mata”

  1. Bro Ahmad says:

    fuhh follower suha akan meroket lepas ni..amin

  2. Fay says:

    follower fay ciput jekk.. haha

  3. hi shaye follow awark yewww... jgn lupew follow titew balirk tawww... ewww

  4. dhiera says:

    hahaha... kena tag jugak ye. saya pun kena tag tak buat lagi. malas

    salam perkenalan!

  5. macam tak caya je cik suha join segmen

  6. ehe.. join jugak.. lama tk singgah blog ni

  7. suha says:

    @Bro Ahmad
    erk sini takde roket hehe (^_^)

  8. suha says:

    @Fay
    takpe,yang penting fay best! (^_^)

  9. suha says:

    @Niena Pengembara Ilahi
    auwww..kiteww maluww lerwww (^_^)

  10. suha says:

    @sue perbs..
    hehe meh la kite berpelukan tanda sudah lama tidak ketemu hehe (^_^)

  11. suha says:

    @dhiera
    hehe tau xpe..salam kenal (^_^)