Tutorial Cara-cara Memakai Kain Sarung


.

Assalamualaikum


Gile hape nak tunjuk cara pakai kain sarung?!!seksi you!



"Blogger is my self, blogging is my life"

p/s : ni la jadahnya kalo dah terlalu banyak entry tutorial shawl

28 Responses to “Tutorial Cara-cara Memakai Kain Sarung”

  1. cik suha lawak gile.. org dah gelak mcm org gilak ni..hahahaaa

    ingatkan cik suha buang tebiat ke wat tutorial pki kain sarong..huhu

  2. azel cak says:

    baru nak belajar kowt
    hahahaha ..
    gua terkena ..
    ciss

  3. Freaky says:

    haha ingatkan nak tunjuk betol tadi. baru nak belajar pakai :P

  4. emy|farid says:

    hahaha tunjuk ar, tunjuk ar, kuang3....... hahaha bru nak bt konklusion cra pkai slama nie slh ke btol. QUESTION MARK. hahaha

  5. ala... tunjuk la... tunjuk la...

  6. Azzah says:

    cit!ingatkan betul2 tadi.baru bukak blog terus klik pergi blog suha,konon nak tengok tuto kain sarung..

  7. suha says:

    @Eera Shera
    takde maknanye nak buat hehe (^_^)

  8. suha says:

    @Freaky
    hnya tok kaum pompuan shj..sekian haha (^_^)

  9. suha says:

    @emy|farid
    hahaha krg buat betol2 baru tau (^_^)

  10. suha says:

    @Tukang Karut
    uik bahaya la haha (^_^)

  11. suha says:

    @Azzah
    tak gile sy nk wat tuto cenggitu kak hehe (^_^)

  12. sampai sekarang kite x reti pakai kain batik..senget benget..hahah!~

  13. Wani says:

    nanti saya nak buat tuto pakai songkok lilit. wawawa

    haha

  14. Bigdaddyz says:

    aah tunjuklah tak pernah jumpa tuto cara2 pakai kain batik...hehe

  15. yelah buatlah tutorial.walaupun dah anak 3,kite masih tak reti pakai kain sarung huwaaaaa!!


    buatlah tutorial guna doodle ke...org sebenar ke,lagi best ngeeeee :)

  16. hahhaahahahaa
    kain batikkk pon okeeehhh!

  17. isy..nasib baik tak betol2..

  18. suha says:

    @~SaL IjOu~
    ish kena bebetol buat tutorial ni hahaha (^_^)

  19. suha says:

    @Wani
    erk tak pake songkok (^_^)

  20. suha says:

    @||aLeaSaRa||
    ade yg nak jd model ke?(^_^)

  21. suha says:

    @aimie amalina
    nnti meletop kojah!haha (^_^)

  22. dill says:

    sila buat video & upload kat youtube ye. kami semua dah beli kain batik berhelai2 ni. hehe

    dill.

  23. suha says:

    @Niena Pengembara Ilahi
    pelis jgn merangsang sy tok melakukannye (^_^)