Ini hasil contengan, bukan seni lukisan


.

Assalamualaikum





Menconteng akan menghilangkan mengantuk

(sesuai tak untuk Spontaneous Thursday?)



"Blogger is my self, blogging is my life"

p/s : seakan tidak mahu melepaskan blog..sedang sedih (=_=)

45 Responses to “Ini hasil contengan, bukan seni lukisan”

  1. ayooo..kenapakah bersedih?

  2. sedih ke plak?

    hermm.. luka itu mmg kte yg merasa, tapi.. disebalik kelukaan itu ada nikmatnya..

    tidak ada orang yang hatinya tidak mungkin terluka,

    maka nikmatilah luka itu..

    menangislah dalam keadaan itu, tetapi tetap lakukan yang terbaik..

    jgn smpai tangisan itu menjadi racun yg bahaya.. ^.^

  3. alaaaa...jelesnya dgn cik suha, fee tak reti nk lukis pun..huhu..cik suha ajr fee lukis lah..heehehe ^^,

  4. Luqeem™ says:

    Smart ar contengan tu..:)

  5. deqma129 says:

    nice lakaran!!mesti orgnya berseni..

  6. Azzah says:

    suha buat doodle..chaiyok

  7. suha says:

    @aimie amalina
    hehe nak berpisah dr blog ni ha (^_^)

  8. CikMiMiey says:

    hukhuk .. contengan berseni ^^
    spas ni leh la wat doodle lak mungkin ? hehe

  9. suha says:

    @niena shopping2u
    time kasih skandalku hehe (^_^)

  10. suha says:

    @Fee Hafeezah ketuk keyboard
    cik suha pon reti menconteng je (^_^)

  11. suha says:

    @Luqeem™
    haha yeke?tenkiu (^_^)

  12. suha says:

    @deqma129
    berseni tang mana?lubang idong?~ngee (^_^)

  13. suha says:

    @Azzah
    adeih..cmne tah nk buat doodle tu (^_^)

  14. yg gamba seken tu smat!hu3

  15. suha says:

    @CikMiMiey
    serius tak reti mende halah tu (^_^)

  16. suha says:

    @aleen aiden
    conteng pon smat ke?(^_^)

  17. Nasriq says:

    ada maksud tersirat tak ni?

  18. suha says:

    @Nasriq
    maksud tersirat yg macaman tu?(^_^)

  19. Freaky says:

    walaupun contengan tetap nampak cantik mcm lukisan

  20. minum kopi o lebih menghilang ngantuk..ataupun berlari 400m...:)

  21. suha says:

    @Freaky
    realy?tenkiu (^_^)

  22. suha says:

    @Daddy Ziyyad
    tak mampu nak buat gitu dalam kelas (^_^)

  23. snyum cik suha senyummm !

  24. suha says:

    @Scya Lollita
    hehe tenkiu sayang(^_^)

  25. berbakat jugak nih

  26. conteng pon cantek apeee. :)

  27. Khairil says:

    contengan yang berseni...nice!!

  28. Bigdaddyz says:

    chomel juga laa...kalau tak chomel tak kan berani postkan kan...hehe

  29. gedek! says:

    Wey hey hey!

    Artis rupanya!

    suka!

  30. pndai jugak eh melukis ..hehe :D

  31. macam muka aku jew suha..

  32. jom main lukis2 sama2 nak..hehe...

    nak balik kmpung dah ke suha !!! nak ikot haaaaaaaaaaa

  33. as salam..
    yup, mwenconteng, menggalakan otak untuk memberi respon dengan keadaan sekeliling. kalau tak, otak kan berada dalam keadaan idle.

    hehe~

    lepas ni boleh main tumbuk2 pipi

    =p

    maap lama tak singgah. pakcik jarang dapat blogwalking. adei

  34. gedek! says:

    bila nak kembali beraksi, ni...?

  35. kau lukis...
    ke cantik :)

  36. suha says:

    @✿ cikcimi
    cntik 2 subjektif *tetibe*(^_^)

  37. suha says:

    @Khairil
    seni menconteng hahaha (^_^)

  38. suha says:

    @Bigdaddyz
    tau takpe hehehe (^_^)

  39. suha says:

    @gedek!
    artis la sangat (^_^)

  40. suha says:

    @alif haris
    bukan melukis tp mnconteng hehe (^_^)

  41. suha says:

    @Mawar Berduri
    erk ade rupa org ke?(^_^)