Perempuan Simbol Seks!


.

Assalamualaikum


Korang tengok la betol-betol ~grrrr

Adakah saya perlu up entry yang betol-betol lucah supaya mereka-mereka (atau mungkin juga korang-korang) yang terlebih minum tongkat ali (atau mungkin juga kacip fatimah) berpuas hati (atau mungkin juga berpuas nafsu) tatkala menuju ke blog ini seperti yang disarankan oleh Mr. Google lebiu lebiu (atau mungkin juga hateu hateu)?

Adakah saya perlu berhenti menulis entry dengan menggunakan keyword yang lucah untuk mengelakkan mereka-mereka (atau mungkin juga korang-korang) yang terlebih minum tongkat ali (atau mungkin juga kacip fatimah) berpuas hati (atau mungkin juga berpuas nafsu) tatkala menuju ke blog ini seperti yang disarankan oleh Mr. Google lebiu lebiu (atau mungkin juga hateu hateu)?

Nasib baek la di saat saya mula terasa down akibat terlalu banyak keywords lucah yang menjadikan mereka-mereka (atau mungkin juga korang-korang) yang terlebih minum tongkat ali (atau mungkin juga kacip fatimah) berpuas hati (atau mungkin juga berpuas nafsu) tatkala menuju ke blog ini seperti yang disarankan oleh Mr. Google lebiu lebiu (atau mungkin juga hateu hateu), saya terpandang sesuatu!


Inilah yang terjamah di mata saya yang kudus ini!

Tak sangka ada yang mencari saya di google..walopon tidak saya tahu siapakah mereka,namun tetap juga saya merasa terharu jika nak dibandingkan dengan carian  mereka-mereka (atau mungkin juga korang-korang) yang terlebih minum tongkat ali (atau mungkin juga kacip fatimah) berpuas hati (atau mungkin juga berpuas nafsu) tatkala menuju ke blog ini seperti yang disarankan oleh Mr. Google lebiu lebiu (atau mungkin juga hateu hateu)



"Blogger is my self, blogging is my life"


p/s : malam ni sudah beratus kali ulang dengar lagu Istikharah Cinta .smile.

8 Responses to “Perempuan Simbol Seks!”

  1. hehhehe.. ramai sgt minum tongkat ali berlebihan la tu..

  2. emy|farid says:

    hehehe skg suma dh pndai guna tenet, mcm2 diorg cri

  3. NasQ says:

    dah keyword kat sini memang lucah lucah...

  4. suha says:

    @emy|farid
    dunia tanpa sempadan la kan?(^_^)

  5. M Fizan says:

    takpe.. akak dah femes .. orang cari kat google :)

  6. suha says:

    @M Fizan
    haha pemes la sgt (^_^)