.....


.

tersentak
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
terdiam..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
suasana rasa tersangat sunyi
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
selama berhari-hari,berminggu-minggu,berbulan-bulan
saya rasa saya bisa tega tanpa dia
saya mampu berdiri sendiri tanpa dia
saya boleh melawan segala sunyi dan rawan di hati saya
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
tapi hari ni
bila saya secara try buka fesbuk dia
saya rasa sangat kecewa
saya rasa sangat terasing
saya rasa kami sudah betol-betol tidak ditakdirkan
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
dia sedang cuba mendekati sorang pompuan
dia sedang cuba melupakan cinta yang pernah ada nama saya padanya
dia betol-betol mahukan sebuah kehidupan tanpa ada saya lagi
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
saya rasa ingin menangis
saya rasa ingin meraung sekuat hati saya
tapi saya tidak berdaya
saya sudah tidak kuat
ya,cinta itu sudah memudar dari taman hati saya
tapi jauh di sudut hati
dia masih ada
di sudut yang paling dalam di hati saya
di suatu tempat yang takkan mungkin dapat ditakluki lelaki lain
kerana dia cinta pertama saya
dan dia jugalah cinta terakhir saya
walau dia tidak pernah akan mengerti
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
dan air mata ini gugur jua



p/s : sedang mendengar lagu Cinta Terakhir by Aiman...