NORA DANISH PAKAI SKIRT PENDEK???


.

Fuhhh hangat tu uol
Saya neh bukan artistik sangat 
Erk maksud saya bukan peduli sangat la pasal artis
Tapi bile dah satu malaya kecoh rase teruja gak
Nape la ngan Nora Danish tu ek?
Dah jadi mak orang tapi still nak buat perangau cenggitu
Cube la pake elok-elok sket
Nanti ade la pak imam yang masuk minang kalo pake elok-elok
Ayah saya pon leh jatuh hati 
Ok ayah saya bukan imam
Beliau ialah cikgu yang akan pencen beberapa taun lagi
Papepon Nora yang kiut-miut tu kena la pikir 44 belas kali kalo nak berpakaian
Jangan maen hentam jek 
Tambah-tambah lagi di khalayak ramai
Dia kan icon bagi mereka-mereka yang comel
Seperti saya
Dahla ade orang upload lak video tu
Korang nak tengok???
Ade berani??
Ok takpe..kite tengok same-same
Hehe mane leh bagi korang tengok sorang-sorang video cenggini 
Lets cikidaut
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..




p/s : saya tak nak cakap pape lagi dah lalalala*buat muke seposen*

2 Responses to “NORA DANISH PAKAI SKIRT PENDEK???”

  1. Syuxer says:

    hehehe ingatkan betul2 nora danish..pandai eks..

  2. suha says:

    @Syuxer
    ooo kantoi!berharap dpt tgok video cenggitu ek..ish3*geleng pale*