saya Nurul Suhada binti Juraimi,cikgu!!!


.

Assalamualaikum....kak limah,ooo kak limah??kak limah oiii

"Enjit enjit semut...sape sakit naek atas",kata kak limah...
Ok!Ok!saya Nurul Suhada binti Juraimi,cikgu!!!sedang merapu

Entry sudah banyak,membebel sudah melampau tapi takde pon saya cite tentang saya kan?ish3 ape nak jadi neh..sekarang neh saya nak memperkenalkan diri saya,bak kata orang tak kenal maka tak cinta,habeh tu kalo dah kenal kena bercinta ngan sume orang la???uik sile jangan jadi bengap sangat ye..tak semestinye harus bercinta cuma kenal dengan lebih dalam..*angguk laju-laju tanda paham*

Cak!!!ni la saya (^_^)


Haa itu la die Nurul Suhada binti Juraimi..name panggilan lak tak menentu..meh saya listkan nama panggilan saya haha bajet macam artis glemer gitteww..Kak,Kak Long,Nurul,Nuyu,Kak We,Suhada,Ada,Su,Pu and latest Suha..best kan banyk name tapi kalo ade orang tipon susah gak..tambah2 lagi kalo si pentalipon tu tanya nama,padahal dia yang tipon..supposedly die tau la sape yang die tipon kan..

Pentalipon : Hello,saye XXX..sape ni ye?
Saya : Errk *pikir name mane aku nak cakap*

Begitu teruknye saya haha..saya neh asal teganu..parents pon memang orang besut..takde mix dari negeri laen cuma mix dari negara laen jek hehe moyang saya dari kashmir..sebab tu la orang selalu bajet saya anak mami..hello,pliz k saya anak mak..haha tapi tang hidung je la..ciri-ciri kashmir yang lain sperti tinggi+cantik+putih langsung tidak terlihat pada saya...sob3 baba,nape baba kawen ngan nenek malay?cuba kalo baba kawen ngan nenek kashmir gak,haruslah pakej tu lengkap kan?hahah poyo jek..Alhamdulillah saya hidup di Malaysia yang aman damai*tipu*..

Ditakdirkan Allah,saya keluar dari perut Azizah Md Yasin,hasil dari usaha gigih beliau bersama Juraimi Abd Wahab hehe..anak sulung dan sesatunye anak pompuan..hmmpphh wat muke bangga sket..hehe saya ade 5 orang bodygad yang insyAllah leh menjaga saya sementara takde laki lagi neh..oit lupe lak,entry kawen tak xambung lagi la huhu..ok,sambung balek..adapon saya ni lahir pada 11 Ogos 1986 dan kamo ditambah campur darab bahagi kuasa 500,umo saya sekarang ialah 25tahun*stress seketika*

Pasal pengajian pulak,dipendekkan cecite cecite saya ni bekas student Politeknik Johor Bahru,amek Tourism Management dalam base omputehnye or Pengurusan Pelancongan in malay..amek diploma tau..abeh jek dip kat situ,rezeki dari Allah dapat lak sambung degree kat Uni Sains Islam Mesia(usim) dalam bidang kaunseling..mula2 mengeluh sebab bajet nak sambung tourism jek tapi bile dah pikir2 balek,Alhamdulillah rezeki Allah..Dia lebih mengetahui apa yang terbaik untuk hambaNya


Hobi lak?saya sangat suke membaca,since baby lagi..pliz tolong la caya

saya la ni..ingat orang tipu la tu *majuk*

Saya suke baca segalanya even signboard..dasat tak?saya gile novel Norhayati Berahim..saya HANYA akan beli novel beliau sahaja..p/s:kalo NB baca entry neh,pliz la sedekahkan novel Hujan Pun Menari kat saya ek hehehe..selain tu saya suke gak surf tenet haram jadah neh terutamanya chatting..hantu chatting kot saya neh..budak2 umah sewa time poli memang dah paham sesangat la..kan cik dayang kan?saje tok berpoye-poye je..

Kegilaan saya ialah menatang nama KEROPPI..seekor katak yang tersangatsangatsangatsangatdansangat comel dan cute dan comel dan cute dan..erk dan comel dan cute hehehe banyak dah kot koleksi keroppi neh plus ngan kekatak yang cute selain mr.keroppi tu..tapi sob3 macam bese tak dapat nak upload pic..owh lambatnye nak balek kampong,nak amek kabel tu..namun begitu*skema bai*bagi tidak menghampakan all readers(ada ke yang bace)saya bagi pic mr.keroppi tu hasil dapat dari mr.google..
Mr. Keroppi *lebiu..lebiu*
Hensem kan pujaan ati saya??hikhik malam2 ku hanya bertemankan dirimu sayang..haish jiwang lak hahaha ok,ni la pasal diri saya yang rasenye ramai pon yang dah tau..saya tidak ada formspring pon yang membolehkan anda-anda pembaca sekalian bertanyakan suklan tapi sekiranya wujud persoalan yang mau ditanyakan kepada saya ini,pliz leave your comment ok..neway,tq for reading (^_^)


p/s : mau stadi!!!











4 Responses to “saya Nurul Suhada binti Juraimi,cikgu!!!”

  1. Hahahahha, hachum! 2 cik epal yg komen, lau aku komen leh jd entry jugak x??

  2. suha says:

    hahaha u pemes cam die ke?ade polower beriban ke?hahaha

  3. nini says:

    beznya amik kaunseling...saya minat gile bidang tu, tapi ye lah mungkin bukan rezeki kat situ....

  4. suha says:

    @nini
    insyAllah,ada hikmahnya walopon kita dpt lain dr yg kita impikan (^_^)