"IKLAN PERCUMA Untuk Blog ANDA"


.

nak join gak?sile klik banner ini


Assalamualaikun dan selamat malam..sebelom lelap mata,terase nak join lak contest pakcik yang dalam gambar kat atas tu..erk ape?nak no hp die?peliz ok,saya pon takde..kalo ade best gak lalalala

Pakcik kat atas neh minta saya bagi alasan nape saya nak belog saya yang hina-dina ni di iklankan..
1) alasan klise    :  supaya follower bertambah
2) alasan tamak  :  supaya duit nuffnang masyuk
3) alasan kejam  :  supaya saya lebih glemer dari penganjur contest
4) alasan hina     :  supaya dapat jadi blogger paling glemer di Mesia

No..No..No!!!!
Saya tidak langsung berpikiran seperti itu melainkan hanya yang suci-muci segala
Mari kite tengok nape saya nak sangat jadik blog yang diiklankan oleh pakcik ni..Lets Cikidaut!gaut!laut!paut!maut!erk...


1) Saya adalah blogger baru yang teringin sangat nak cari teman melalui dunia maya..nak banyak-banyak hehe sebabnya bile dah boring kontek-montek ngan kawan realiti,leh la kontek-montek ngan kawan maya

2) Belog anda belog yang glemer..so bila saya berada di belog anda,so saya feel glam gak hikhik rase macam berdebar plak bile cakap hal glemer neh lalala

3) Saya mau supaya blog saya ni tidak terbantut pembesarannya..yela,kalo takde pape karang new dalam dunia blogging saya neh,saya takot saya akan terasa boring lantas tanpa rasa segan-silu-milu terus je delete akaun blog ni..oh pliz!i tidak rela!

4) Sesaje nak menjoinkan diri dalam kontes-montes..mana la tau nanti dah terer,leh wat contest sendiri and pada waktu itu anda harus jadi salah sorang penjoin ok

5) Saja suke-suke nak anda tempek belog saya di belog anda


p/s : moga memenuhi syarat lantas terpilih hahahaha 

4 Responses to “"IKLAN PERCUMA Untuk Blog ANDA"”

  1. KyêrulL says:

    hehehehe.. terima kasih sebab join.. insyallah.. blog yg terbaik akan menjadi pilihan hati.. :)

  2. suha says:

    @KyêrulL
    semoga belog saya menjadi pilihan ati pkcik lala

  3. tucintiut says:

    buat cik suha yg sempoi~~mekasih diucapkan kerana sudi menyinggahkan diri ke belog sy yg x seberapa..alamaklumlah bdk baru blaja...hehe...

  4. suha says:

    @tucintiut
    hehe cik suha pon baru gak (^_^)