~down~


.

Hai..saya kembali ber'entry' =)
Oh ye ari tu saya ade wat entry kan..pasal kawen
Pastu saya ade cakap nak sambung tapi sampai sekarang tak sambung2 lagi kan
Ini adalah disebabkan oleh perasaan down
Down yang mana membawa maksud...err maksudnye down la
Tapi tidak sama sekali ngan down to earth
Sebab down to earth ialah perasaan yang which is(sile tiru gaya adlin aman ramli) sangat baek
But diz kind of down make me feel worth eh bukan,bukan.. worst la *saje je kan wat salah2 eja gitu*
=========================================================
Ini ialah soalan kajian kes dimana tajuk kajian ialah :

Wow! Suha rase down!
acceptable ke tajuk cenggini?

Q : Siapakah budak yang mendownkan kamu itu?
A : A fren of mine

Q : Berape pentingkah die dalam kehidupan kamu?
A : Takde la penting sangat, cukup la sebagai sumber pengumpatan yang            kental

Q : Psst..psstt..suklan peribadi sket neh..dia laki ke pompuan?
A : ~dengan selamber~ JANTAN

Q : Apakah yang die dah downkan itu?
A : U...ade ke ptot die kutuk blog i ni u..i xsuke la..xsuke!xsuke!*hentak kaki        kuat2*

Q : Dia cakap ape nok?? meh habaq kat mak!!
A : Dia cakap gini: peliz la jangan memalukan diri ngan wat entri tah pape..sile      berilmu sket..ko tu dah tua

Q : Ouch!
A : Eh nape ni?

Q : Sori..sori tercucuk jarum peniti hikhik..So pe kesan akan down itu?
A : Majuk sampai taknak update (T_T)

Q : Peliz!Jangan gitu dear..(adakah ini kedengaran sprti sebentuk soalan)
A : Well,perasaan tu kejap je..sekarang dah ok dan saya akan mengambil ia        sebagai suntingan awal

Q : Keep it up dear!
A : Tenkiu! Kem salam mak tau hikhik
=========================================================

Suklan tu memang saya dapat tau..gitu la ghopenye suklan..*muka serius tanda tak menipu*
Pas kena ambush gitu baru saya tau cmne perasaan blogger yang terkenal tu bile dorang kena kutuk pasal blog mereka..tapi mereka sangat kental kan?
oh pliz,anda ade 10 folower tapi mereka ade 10000 folower..jangan nak samakan dengan mereka ya suha
Tapi saya takkan tunduk pada tekanan itu dan akan terus meneruskan blog ini, malah dengan lebih kental lagi
Ini belog saya, belog saya bukan belog ilmiah (^_^)
Kalo nak bace silakan, tapi kalo rase menyampah sile jangan kutuk sebaliknya jangan lagi memandai membukak page ini..ianya lebih adil,bukan?
Hati kamu senang, hati saya pon senang



p/s no 1 : kepada yang berkenaan, jangan marah ye..tapi ini hak saya..saya                 tau anda akan buka page ni gak

p/s no 2 : sambongan entry kawen tu akan ade gak tapi sabau la dulu                         ye..akan menyusul