assignment 3 UBM | Tafsiran Anda


.

app_full_proxy.php

Sila lihat gambar di atas..sila tenung lama-lama..oit!buka mata la!..belek betol-betol,dari atas ke bawah,dari kiri ke kanan..jangan alihkan lagi mata tu..tengok lagi gambar tu..ok gud!..lepas tu,sile scroll down lelaju sebab ade sumthing yang menunggu anda dibawah atas keprihatinan anda merenung gambar itu lelama..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

saya ialah de cutest witch yang akan mentafsir gambar itu *keji gile*

Sila scroll ke atas sekali lagi dan tengok gambar tu sekali lagi puas-puas..done?ok time kasih..

Sesungguhnya :-

~ Dalam dunia blogging ada persahabatan yang terindah yang hanya untuk kita-kita aje..kerana hanya blogger yang tau bagaimana kejam dan rakusnya dunia blogging..kerana hanya blogger yang tau erti penat lelah memikirkan entry berkualiti..kerana hanya blogger yang tau nilai sebuah komen..jadi ape kaitannya semua ini dengan persahabatan??kerana bagi saya;anda follower saya,anda sahabat saya..dan hanya sahabat saya yang tau betapa kejam dan rakusnya dunia blogging,tau penah lelah memikirkan entry berkualiti dan nilai sebuah komen..kenapa?kerana anda juga blogger seperti saya (^_^)

~ Dalam dunia blogging,traffic jam itu adalah suatu kenikmatan..kebencian kepada traffic hanya di dunia sedar sahaja tapi dalam dunia blog,anda akan mencintai dan menghargai akan traffic jam..kenapa?kerana di situ lah lambang kehebatan seorang yang bergelar blogger..kenapa?kerana blogger yang hebat adalah mereka yang mempunyai traffic yang tinggi di blog mereka..kenapa?kerana adanya entry yang greatest..kenapa?hanya kita-kita aje yang tau kerana kita adalah blogger (^_^)

~ Dalam dunia blogging ada sedikit ruang untuk merehatkan diri dari dunia sedar kita..ruangan maya adalah ruang untuk kita menjadi diri kita sendiri..ruangan maya adalah ruang untuk memperlihatkan bakat penulisan..ruangan maya adalah ruang untuk kita rasa dihargai dengan hasil idea kita..ruangan maya adalah ruang menambahkan kenalan dengan hanya menggunakan hujung jejari runcing..ruangan maya adalah ruang untuk merilekkan segala saraf sambil bersandar di kerusi empuk..dan ruangan maya adalah ruang untuk kita-kita aja..kenapa?kerana kita adalah blogger (^_^)


Dunia hanya untuk kita-kita aje dan itulah dunia blogging 


p/s : inilah tafsiran saya;blogger yang baru saja bertatih di dunia blogging di saat yang lain sudah mampu berlari..sila pimpin saya di saat saya ingin jatuh..

6 Responses to “assignment 3 UBM | Tafsiran Anda”

  1. Unknown says:

    selamat datang ke dunia blogging!...atok pun newbies =)

  2. suha says:

    @Suhami Ahmad
    hikhik time kasih atok..newbies la sgt atok 2 hehe

  3. salam perkenalan..hehe

  4. suha says:

    @zarazueyin
    hai zara..salam kenal gak (^_^)

  5. salam. ok, point2 yg cukup bernas. especially #2 tu. part trafik.. ;D
    anyway.. nice reading ur post.

  6. suha says:

    @Haryz Khairuddin
    wslm..hehe tq sebab komen (^_^)