Segmen Khas ar-rifke.com | Pencarian 100 Blog Top Blogger Baru


.

Assalamualaikum

Pencarian 100 Blog Top Blogger Baru

@ semacam ade wujud perasaan nak join [Suha Cun]
@ sekadar nak menyemakkan traffic beliau [Suha Comel]
*psstt tq sebab klik and lantas berdoa tok kecunnan dan kecutetan saya*


Sesi QA yang wajib dijawab :-

(Q) Berapa lama dah blogging

(A) Saya sangat-sangat la newbie..memulakan kerjaya sebagai blogger yang tah hape-hape bermula bulan 3 aritu..so baru je la sebulan lebih..harus belajar banyak mende lagi tok blog saya ni


(Q) Kenapa suka blogging

(A) Saya suke blogging sebab saya leh membebel dan merapu sesuka hati saya..dulu kawan-kawan selalu cakap saya slalu menstatuskan diri di fesbuk dan menyebok di wall mereka..ok fine!saya buat belog lantas tak lagi mencampuri wall mereka lalalala


(Q) Blog kamu mengenai apa

(A)  Suha~simple~life...Ini belog saya,belog saya bukan belog ilmiah..hehehe dah cukup tok bagi jawapan kan?*maaf sebab ianye kelihatan seperti soalan*


(Q) Harapan dalam dunia blogging

(A) "Anda follower saya,anda sahabat saya"..moga suatu hari nanti sahabat-sahabat saya akan bertambah dan memeriahkan dunia blog saya..moga dapat kite berkongsi ilmu dan segalanya..


p/s : moga memenuhi syarat (^_^)







6 Responses to “Segmen Khas ar-rifke.com | Pencarian 100 Blog Top Blogger Baru”

  1. (Q) Harapan dalam dunia blogging

    (A) Harapkan pagar, pagar makan padi...

  2. solomolo says:

    singgah dari blog ar-rifke.com ...
    happy blogging + senyum selalu...
    [^_^]


    http://solomolo.blogspot.com/

  3. wah...sama la kiter..
    sy pom bru jer buat blog dlm bulan 3 aritu...
    selamat berblogging yer..=)

    http://sinabanamukelicin.blogspot.com/

  4. suha says:

    @solomolo
    haip mr.solo (^_^)

  5. suha says:

    @SpEak But No vOiCe
    hehe kite adlh newbie yg comel lalala