Hati Berlagu Riang


.

Assalamualaikum (^_^)

Hatiku berlagu riang..menyanyikan lagu hohoho merry christmas..eh silap..hohoho balek kampong..wink!wink!seronok yang amat..setelah berhari-hari tertangguh urusan beli tiket,akhirnya terbeli juga..

sekadar gambar hiasan

Di mata saya dah terbayang ayam itik kat umah..erk bukan ade bela ayam itik pon..hehe sronok teramat neh..last balek kampong ialah bulan 3,mase convo poli aritu..takdela lame sangat pon..tapi tetap nak hepi gak lalala..nanti dapat main-main ngan budak comel sebelah umah..walopon die macam dah takut-takut ngan saya sebab lame tak jumpe,tapi saya tetap akan dukung die..kadang-kadang sampai nangis-nangis..baru 10bulan tapi dah gedix sebegitu..yang saya pelik,kalo ngan adik saya yang kat maktab to ok plak..dasar himawari!!!

Apepon saya berasa sangat hepi hinggakan macam tak dapat nak stadi lagi..oh alasan ko memang padu dan jitu cik suha..huhu maaf,jap lagi saya stadi la..lalalalala...so 6 Mei nanti saya akan naek bas kat seremban..sape-sape yang gegedik nak skodeng,sile la ke terminal one*macam la ada*

Neway,tq for reading hehe..lebiu lebiu kat sesape yang bace..

source : google lebiu lebiu


p/s : balek neh nak tengok telibisen pepuas..oh astro,nantikan kepulangan daku!

2 Responses to “Hati Berlagu Riang”

  1. Addin says:

    selamat menonton telibisen :D haha

  2. suha says:

    @miss.Addin
    haha dah lama kot tak menikmati =p