Tempat Biasa Untuk Beromen (1)


.

Assalamualaikum








Peliz someone,bawa saya ke pantai..saya bukan mau beromen..saya hanya mau duduk termenung seperti gambar di atas..saya hanya mau ketenangan..
pantai menenangkan jiwa,tempat kedua untuk menenangkan jiwa selepas sejadah..


"Blogger is my self, blogging is my life"


p/s : wanna be there (T_T)

11 Responses to “Tempat Biasa Untuk Beromen (1)”

  1. Anonymous says:

    kehkehkeh..mmg sesuai laa

  2. suha says:

    @dyana
    sesuai tok indoor photoshoot wedding..kan?(^_^)

  3. Ca Ezah says:

    aku pon teringinnnn sangat nak pergi tempat 'beromen' cam kat atas nie la... ko nak kawen dalam laut ker? ngeh3.. :P

  4. suha says:

    @♥CiK DuYuNG [Ca]♥
    hehe bile agaknya nak pegi ye?(^_^)
    kawen?erk..

  5. suha says:

    @♥CiK DuYuNG [Ca]♥
    ok baru pasan,tertulis indoor instead of outdoor..damn!hahaha

  6. cik azeya says:

    cantikk. nak pegi. nak pegi. tapi bile entah. huhuh

    dear #160.

    :)

  7. suha says:

    @cik azeya
    hehe nak pergi gak..jom gath kat pantai*hamboi kemain lg gath bagai*(^_^)

    tq miss 160..luv u!

  8. Anonymous says:

    ye,btl3

  9. suha says:

    @diana II
    kan?kan?kan?(^_^)

  10. gilo besh tmpt ni ;) nyaman je

  11. suha says:

    @nadya chew
    hehehe jom berumah di tepi pantai (^_^)