Bersama Atiq Salleh: Pandangan Saya Tentang Gambar Ini


.

Ini adalah entry bagi segmen haku-takde-keje-skodeng-orang-cari-pasal

@ Pengskodeng yang berminat nak  mengumpat, klik [Suha Cute]
@ Pengskodeng yang insaf sekadar mahu blogwalking, klik [Suha Comel]



Pandangan saya sebagai seorang yang alim :-

Astghfirullahalazim(sambil urut-urut dada)..ape yang dorang wat tu?dorang tak tau dosa pahala ke?dahla kat tempat awam,ramai orang plak..mane la maruah mereka ye?macam langsung tak terfikir ape yang dorang wat ni salah..kalo mak bapak dorang tau,tak taulah camne..Ya Allah,lindungilah aku dan peliharalah imanku..



Pandangan saya sebagai seorang yang tak alim sangat :-

Agak-agak r bai..gilo ape wat cenggitu kat tempat publik gini..kot ye pon nak beramas-mesra gitu,cari la port elok sket..korang nak wat hape pon,lantak korang la..tapi jangan la sampai semua yang ade kat sini nak kena share dosa ngan korang lak kan??wa tak sanggup der..



Pandangan saya sebagai seorang minah saleh :-

How romantic!!i like..owh so sweet dear..i think that guy should kiss that girl..comolot*erk* is better..i always wish that i could have a really romantic boyfriend..that girl is so lucky!!owh i feel so jealous with them..but its ok,because i luv them to be like this..might be that guy wanna propose that girl and give her ring..if that so,i want skodeng more..i will wait here



Pandangan saya sebagai lelaki yang selalu tengok cd blue :-

Walaweh!free show tu beb..untung siot mamat tu..dok dekat-dekat gitu,kompem dah dapat rase..haha kompem terangsang tu..kalo aku la kat tempat mamat tu,memng bersyukur sesangat..lagi mau dekat..lagi dear!haha agak-agak pasni nak gi rumah murah mane ye?memang tak sah la kalo tak projek tu..laen macam dah aku tengok nafas mamat tu..barang baik!!



Pandangan saya sebagai seorang yang selalu bersangka baik :-

Dorang mesti dah kawen kan?kalo tak takkan la boleh dok gitu..kat tempat ramai lak tu..aku rase dorang saje je datang tak bawak anak..nak jadi muda balek la tu hehehe sweet gak kalo berangan mude ni kan..takpelah nak dok cenggitu pon kalo dah namanye suami isteri..kompem la dah kawen ni kan



Pandangan saya sebagai warga emas :-

Allah!budak-budak zaman sekarang dah tak tau nak rase malu lagi dah ye..kat tempat orang ramai leh lagi nak berkepit-kepit gitu..langsung tak hormat orang sekeliling..kalo dah kawen skalipon,takyah la nak melampau sangat..macam la kat umah tak leh nak dok cam gitu..orang-orang yang tengok bukan tau pon dorang dah kawen..hmm ape nak jadi la ngan anak muda zaman sekarang ni ye..



Pandangan saya sebagai seorang yang malas nak amek tau:-

~pandang sekejap je pastu pandang tempat laen dan terus belah tanpa memberikan pandangan lisan..sekadar menggunakan pandangan mata sahaja kerana bukan seorang yang buta mata~



Pandangan saya sebagai Cik Suha (^_^)

Walau siapa pon kita, di mana pon kita berada, dalam keadaan apa pon sekali; ingatlah yang Allah itu maha mendengar dan melihat..letakkan Islam di hati, dan secara automatik kita tau untuk menjadi seorang manusia yang tau halal dan haram..moga kita hidup dalam Islam dan mati pon dalam Islam,insyAllah


"Islam itu indah dengan caranya yang tersendiri"



p/s : maaf kalo ada tercarot,terkeji..moga tiada yang terasa

14 Responses to “Bersama Atiq Salleh: Pandangan Saya Tentang Gambar Ini”

  1. bila baca dalam pandangan tersebut terasa macam atq dalam kategori tersebut.. well done dear..thnx ya

  2. cik suha..sis duduk sini ye..ur 118 follower ;)

    hehe cik suha kreatip okeh..byk kategori ;)

    asalkan kita dapat membezakan yg mana dan yg mana buruk..alhamdulillah..
    nak buat jahat..ingat Dia..ingat mak ayah..

    positive2..mungkin dia dah kawin..
    kalau salah kang terfitnah pulak kan ;)

  3. suha says:

    @forever love
    hehehe most welkem..

  4. suha says:

    @PinKy MoMMa
    hehehe tq mrs 118 (^_^)
    sekadar nukilan dri pale trun ke jari..moga kita tergolong dlm golongan yg beriman insyAllah

  5. Fendy says:

    biasa kalau org da kawin jarang bermesra2 kat luar.....

    ni org couple..kompom...amat xsenonoh dan dibenci masyarakat...
    bertaubatlah mereka2 ni...

  6. suha says:

    @Fendy
    yela..dah kwen watpe nk romen kt luar kn?hehehe kita doakan mereka n hrp kite dijauhkan dr dugaan cenggini

  7. WuMing says:

    Sebenarnya kita sebagai orang Malaysia ini.. Tak sesuailah buat begitu diKhalayak ramai... Budak-budak tengok pun susah juga orang tua nak terangkan...

  8. suha says:

    @WuMing
    tau xpe..huhu mnta dijauhkan la

  9. ish..ish...ish...

  10. two words..

    PANDANGAN MENYELURUH.!

  11. suha says:

    @Nurul Afifah
    two words..
    Terima kasih (^_^)

  12. alhamdulillah...suka dgn pndgn2 awak ni... :)