Ittew Shukew Shangat Malam Nieww


.

Assalamualaikum


PEMENANG BLOGLIST KATEGORI KEMAS


Hikhik..kowrang-kowrang,ittew ada mende nak citeww kat kowrang-kowrang malam nieww taww..kowrang-kowrang musti dah tengok kan picce kat atas teww..hikhik ittew dapat no shatuw larw kowrang-kowrang..ittew terkewjut taw..ittew tak pewrnah menang aper-aper contest or segmen or GA or tersenarai dalam maner-maner beloglish..nieww yang first taww..duluw ittew pewrnah jowin pencarian beloglish Cik Qiszana..diew nak cariww beloglish yang kemash,chantek and berinformashi..ittew mashuk yang kemash punyew..yelaw belog ittew maner der chantek cam belog kowrang-kowrang..nak mashuk yang berinformashi lagiw larw harem..ops maaf tercarot..so ittew mashuk jer yang kemash..sekali ittew menang..homaigad,ittew terkewjut campur terharu taww..ittew tak tipuw taww..ittew kan maner shuke tipuw-tipuw ni taww..hikhik shukew..shukew shangat..kowrang-kowrang musti tak cayew kat ittew kan..mencik!mencik!

Kalow kowrang-kowrang tak chayew ittew jowin, 

Kalow kowrang-kowrang tak chayew ittew menang, 

Haa kan?kan?ittew tak tipuw taww hikhik..neway tenkiu bebanyak kat Cik Qiszana shebab pilih ittew..muwah muwah kat Cik Qiszana..nanti ittew akan shelalu gi jenjalan kat belog Cik Qiszana..shayang shangat kat Cik Qiszana 
(^_^)


"Blogger is my self, blogging is my life"



p/s : akulah manusia pelat itu (sedang bertabah untuk menerima makian)

14 Responses to “Ittew Shukew Shangat Malam Nieww”

  1. ish! apew awak niew, guna ayat gelish2 niew..hahaha..bila pulak nak review aku nie...ngeh3... :P

  2. M Fizan says:

    heee...shuke nyew dy...tahniah2.. :D

  3. Munna says:

    teergeliat lidah nak baca weh

  4. Tahniah! Tak sia-sia roy doakan kejayaan suha. #percayalah

  5. suha says:

    @♥CiK DuYuNG [Ca]♥
    hahaha diluar batasan kesedaran kot (^_^)
    erk,xreti nk review org hikhik nnti2 la ye

  6. suha says:

    @M Fizan
    aik naz pon dh tergeliat lidah (^_^)

  7. suha says:

    @Munna
    neway,tq sbb sush pyh bace (^_^)
    memg kompem trgeliat

  8. suha says:

    @Azroy Kassim
    hikhik mekasih roy (^_^)
    #terharu

  9. takpe2...slow2....hehe

  10. suha says:

    @Republic Aku
    erk republic dtg komen cni???
    gulp!(^_^)
    papepon tq sbb sudi jengah belog bebudak cam cik suha neh