Pencarian Bloglist Cik Suha


.

Assalamualaikum


Dah 2 bulan saya berblog..hmm baru je lagi kan?tapi bile tengok follower a.k.a sahabat saya dah pon nak mencecah 200 orang..erk mungkin ade belog sesusia saya yang lebih hebat,dah ada follower yang jauh berbeza ngan saya..tahniah tok mereka..mungkin mereka punya pelbagai cara tok melariskan blog mereka;ping entry kat merata tempat,wat contest,create GA,segmen and wutsoeva la termasuk la join contest,segmen n GA..tapi haku?ye,Cik Suha dah start emo..erk..hehe saya ade cara saya sendiri to beramas-mesra ngan blogger laen..ape cara saya?lalala itu adalah rahsia (^_^)

So,bersempena 2 bulan pertama menghambaabdikan diri kepada belog ini,saya ingin mengistiharkan Pencarian Bloglist Cik Suha..waaaa kemain lagi ye nak cari peserta bloglist bagai..hikhik*gelak untuk diri-sendiri jap*..agak-agak ramai tak yang nak meminatkan diri?nak join ke?ok,syaratnye simplest ever and over tau..

Syarat-syarat penyertaan :-

1# Blogger; jantina, marital status dan rupa paras bukan keutamaan
2# Rajin; untuk update status sendiri or terupdate ngan status blog ni
3# Membalas sokongan; meletakkan blog ini di bloglist  andai terpilih

See?syarat yang simple je kan?dah namanye suha~simple~life,so semua benda haruslah simple kan?untuk mengsimplekan lagi keadaan*ayah saya cikgu BM yang tak berjaya memBMkan saya sepenuhnya*,saya bagi 1 lagi syarat yang lagi simple..erk apekah syaratnye?syaratnye,korang-korang yang saya sayang-sayang tak payah nak buat pape pon..uik?gimana tu non?gue enggak paham..

Hehe kok arahannye enteng banget,gimana sih enggak paham?ni adalah jawapan untuk pentanya yang merupakan anak jati Indonesia..ok.korang nak tau tak nape korang tak yah buat pape?sebab saya dah ada pon bloglist pilihan saya sendiri lalalala so korang takyah join pape pon..saje je konon-konon tadi..lawak kan?sile la gelak!sile!*paksaan*..sila jangan emo ngan perbuatan saya ye..nak tau tak ape kategori-kategori pilihan sesuke hati saya tu?lets cikidaut  bebeh (^_^)
=========================================================

Katak Kesayangan

Ada 2 bloggers je yang berada dalam bloglist ni..pemilihan adalah berdasarkan hubungan kasih-sayang di mana dedua adalah adik saya..yang sorang tu insyAllah bakal cikgu dan adik kandung saya..yang sorang lagi tu adik blog saya yang insyAllah bakal doctor..katak kesayangan juga saya referkan kepada pakwe saya malangnya saya takde pakwe lagi..bila saya dah ade pakwe@tunang@suami yang terdiri dari golongan blogger,saya akan sumbat dia dalam kategori katak kesayangan ni..erk ada sesape nak jadi pakwe saya?


=========================================================

Katak Setia

Mereka yang tergolong dalam kategori katak setia ini ialah mereka yang sangat setia menkomen-momen tapi bukan meromen*erk* di blog saya neh..bila saya post entry,tak sampai 44saat kelajuan cahaya darab ngan graviti bumi bahagi ngan tenaga bulan dan ditambah ngan sedikit lempangan hasil dari kemerepekan,komen dorang kompem-kompem dan menerjah comment box saya..amatlah saya terharu walopon kadang-kadang komen mereka berbaur melucah sikit,maklumlah lelaki ganteng sume ni ye..erk dimanakah kelibat wanita?memang ada yang komen tapi dorang tak sesetia mana,mungkin bimbang di tuduh lesbo barangkali..tapi jika ada blogger wanita yang setia menkomen blog saya,insyAllah akan saya senaraikan sebagai katak setia (^_^)


=========================================================

Katak Otai

Kalo korang-korang perasan, hampir di setiap blog ade bloglist untuk si otai..jadi saya sebagai blogger newbie yang gegedik juga nak ikut la peredaran masa yang membazirkan masa ni..jadi ade blog yang saya pilih untuk jadi katak otai saya..blog-blog otai inilah yang menjadi sumber inspirasi saya dan menjadi hidangan wajib bagi mata saya tatkala online sepertimana blog katak-katak kategori lain..tapi haruslah difahami bahawa saya tidak pernah barang sekali mahupun dua kali ataupun berkali-kali melakukan plagiat*BM gila haku*..lecturer saya cakap plagiarism yang melibatkan assignment itu salah di sisi undang-undang tapi bila kami bertanya,kalo nak potostat buku leh ke tak,beliau hanya tersenyum dan mendiamkan diri,lantas berlalu pergi..erk adakah ianya tidak salah ataupun beliau pon buat gak di zaman beliau stadi??eh nape leh ade pasal lecturer lak neh?adeih..


=========================================================

Katak Sepermainan

Katak kategori ni plak adalah mereka-mereka yang merupakan kawan-kawan di dunia sedar saya..unfortunately,kami juga berkawan di dunia maya..erk unfortunately giteww hahaha ade yang suke menkomen dan ade yang memilih tok jadi silent reader..pastu ade sorang tu kan,hari tu kemain lagi jadi silent reader,pastu sekarang neh dah mule stat jadi kepochi reader lak..ok fine,dah teremo..lalala biar saya emo sikit,rasakan budak itu!nanti kalo ada lagi kawan di dunia sedar saya ade blog,saya akan update lagi bloglist neh..

PJB's fren


USIM's fren


=========================================================

Katak Seperjiranan

Actually ni adalah mereka yang jadi follower saya a.k.a sahabat saya..nape dorang pon saya kategorikan sebagai katak?hehe ini kan dunia katak,so mereka harus bertabah dengan sumpahan kekatak ini..dorang tak perlu risau sebab dalam dunia saya je dorang kena jadi katak..tapi dorang kena pastikan di dunia sedar,dorang tak comolot..takut jadi katak bebetol hikhik..erm tetiba je rase nak ubah trademark follower ni hehehe*idea jahat menjelma*kalo ANDA FOLLOW SAYA,ANDA KATAK SAYA..ok tak?



"Blogger is my self, blogging is my life"


p/s : sesape yang berminat nak jadi katak,sila tekan butang follow (^_^)







16 Responses to “Pencarian Bloglist Cik Suha”

  1. sy nak dekat setahun tapi follower x sampai 500 lagi... follower tak penting sangat, reader tu penting. reader yang selalu berkunjung ke blog. tapi reader x kan wujud kalau takde follower.. huhu

    Mengenai Warna Lipstik Wanita

  2. suha says:

    @Freaky
    betol..cik suha setuju sgt (^_^)
    sbb 2 cik suha suke gi jenjalan kt blog follower,sbb nk jadikan dorang readers..

    awk pon dh jd reader cik suha ye?hehehe nak jadi katak setia cik suha x?hehe

  3. gay-gay gua ni pun boleh jadi katak setia. Tolong la. Gua naga la.tapi part gay kua kelepet.Pasal naga gua tak tipu.Gangster kan?

  4. suha says:

    @Headmaster
    hahaha tak kira,gangster ke naga ke,bila kt sini kena jd katak (^_^)

    tomei kan?hikhik

  5. Ada tak kategori 'Katak panggil hujan...?"

  6. M Fizan says:

    wahhh..syuke2....dh jd katak ..hehe.. tenkiu2. :D

  7. suha says:

    @gedek!
    setiap pengkomen adalah katak yg memanggil hujan la uncle(^_^)

  8. suha says:

    @M Fizan
    naz yg memilih tok jd katak (^_^)
    neway,tq sbb slalu komen ye

  9. Anonymous says:

    aku terpikir camana ler katak MERAMAS dengan mesra sekali

  10. suha says:

    @Aimi dan Pakcik Hashim
    perlu ke capslock MERAMAS tu?
    erk nape cik suha capslockkan gak?adeih


    ni kite sedang meramas dgn mesra la kan?hahahaha

  11. aizamia3 says:

    dua bulan cecah 200.. rajin sungguh dirimu itu berbanding diri akak ni..

    antara readers dan followers saling berkait.. kalau takde readers blog kita takkan dikenali kan..

  12. suha says:

    @aizamia3
    ini namanye budk xsedar diri kak (^_^)
    ada keje tp pura2 xde keje lalala
    setuju ngn pndpt akak hehe n cik suha hrp follower cik suha readers cik suha gak hehe

  13. suha says:

    @NuRhIDAyaTeE
    kuaci hahaha
    kepochi 2 kepoh ler syg (^_^)

  14. Cj Cell says:

    hye kak suha..cell lma tak berbelog p0n tak pndai btmbh juak nie follwer..pndai brkrng adalar...ahahhahaaa..:)
    cell p0n tak tau npa..my b c0z cell jrng updated k0t kan..kan..kannn..:)^^

  15. suha says:

    @Cj Cell
    hehe cell kena la rajin jalan2 bha (^_^)

    nnti cell join la segmen yg otai2 buat walopon cik suha sndiri pon tak join hehe