222 telah tiba,333 bila lagi?


.

Assalamualaikum

Mode : flashback

Entry ini adalah entry untuk mengabdikan jumlah follower yang berbilangan cantik..ye saya tau jumlah itu sikit dan mereka yang dah berfollower banyak akan sekadar menjeling je dan menganggap ianya picisan..tapi saya tak kisah pon..blog bagi saya bukan medan untuk berebutkan follower tapi tempat saya meluahkan pemikiran saya yang kadang-kadang nampak macam wutdehell je..tapi jika korang-korang senang dengan segala entry dan idea picisan saya,follow la saya (^_^) [Read More]

=========================================================



Miss 222 dipegang oleh Cik Qaseh Wardah..masih lagi di peringkat adik kalo ditolak campur bahagi ngan umur saya la hehe..baru berumur 15 tahun,sebaya ngan adik saya yang no 5 tapi 10 taun bezanya ngan umo saya..oh terasa tua seketika..walopon umo tidak sama tapi kami ada banyak persamaan yang laen ok (ayat taknak mengalah)..yang penting korang-korang takde persamaan ni lalalala..

1# Kami berdua perempuan *no doubt*
2# Kami Muslim *insyAllah sampai ke mati*
3# Kami bloggers *opkos*
4# Kami dari Terengganu *nice place ever*
5# Kami ada blog kaler hijau *korang ade?*

Walopon Qaseh still di usia kanak-kanak(jika dibandingkan dengan saya la),tapi belog Qaseh memperlihatkan ciri-ciri islamik..terasa malu seketika jika belog Qaseh dibandingkan dengan belog si kakak tua ni..sangat bagus ye dik Qaseh..kakak tua ini keharuan dan tidak ketahuan je..apapon keep it up ye Qaseh sayang..bloggers yang laen yang terasa down plak ye..setiap orang ade minat masing-masing kan..saya minat katak*tetibe*..kakak tua doakan semoga Qaseh berjaya mencapai cite-cite Qaseh..stadi betul-betul,jangan ikut si kakak tua ini (^_^)

So ape kata kita terjah ini Qaseh punye belog bersame-same..muda tak semestinya tidak boleh di terima pendapatnya dan tua tak semestinya sentiasa betul perkongsiannya..moh la kite melawat Adik Qaseh ni (^_^) jangan memalu nak tekan follow tu ye..


"Blogger is my self, blogging is my life"


p/s : dulu saya ada wat entry pasal Gambit,sekarang dah jadi trend lak (^_^)

6 Responses to “222 telah tiba,333 bila lagi?”

  1. Ca Ezah says:

    peh~ aku dah kalah..huhuh...tahniah la yek..... :)

  2. wahhh.. bagus3 follower dah ramai la :) tahniah..

  3. suha says:

    @♥CiK DuYuNG [Ca]♥
    uik tiade pengalah n tiade pemenang k (^_^)

  4. suha says:

    @Srikandi Cinta
    hehe dorang yg sudi jd katak cik suha (^_^)

  5. Anonymous says:

    hehe..~ Tqqqq....terharu la pulak..
    *air mata tanak keluar..*

  6. suha says:

    @Qaseh Wardah
    kakak tua lagi la terharu sbb adik muda follow blog kakak tua (^_^)

    erk peliz la kuarkn air mata hehe