Hilang sudah nikmatnya


.

Assalamualaikum


Dara dan teruna, sesuatu yang sering dibahaskan bila dikaitkan dengan dengan malam pertama..malam di mana dara akan teruji, saat di mana teruna memperlihatkan kegagahannya..bagaimana mahu menguji dara?kata orang tua, alaskan dengan cadar putih..kelak terbongkar segala rahsia..namun, bagaimana pula dengan si teruna?lihat saja pada corak permainannya, kalo sudah pakar, bermakna sudah biasa..sekarang zaman pemodenan, pakai tudung rapat ke lutut, bukan bererti dia juga punya dara dan kalo lelaki itu berserban 24 jam, tidak semestinya dia tidak kenal siapa miyabi..zaman sekarang zaman hipokrit, zaman kita tidak tahu siapa dia yang sebenarnya kerana kita sudah terlalu hipokrit dengan kehidupan..apa yang pasti, bila berkahwin, terima lah pasangan seadanya..jalan yang Allah tunjukkan itu yang terbaik, takdir yang Allah aturkan itu yang terindah..jangan dipersoalkan tentang masa silam pasangan..biarkan ianya berlalu, nescaya bahagia akan mendekat..jangan dikisahkan kain putih, jangan dipersoalkan kepakaran pada malam tersebut kerana jika kenikmatan dipersoalkan, Cik Suha sudah melupakan itu semua..

Nikmatkah perasaannya belajar tentang perkahwinan dalam dewan kuliah yang teramat panas kerana tidak di pasang econ?hilang sudah nikmatnya..



"Blogger is my self, blogging is my life"

p/s : Cik Suha sudah wajib kahwinkah?

19 Responses to “Hilang sudah nikmatnya”

  1. nananaDya says:

    kamoo ditag...if sudi join la


    http://nananadya.blogspot.com/2011/06/giveaway-kedua-peony-pinky.html

  2. M Fizan says:

    hahaha..akak suka pusing sana sini..rupanya hilang nikmat belajar sebab aircond takde..haha..tapi cita malam pertama harus dibualkan dengan ustaz biru saja :D

  3. suha says:

    @M Fizan
    hehehe mne de akak suke pusing lalala (^_^)

  4. suha says:

    @niena shopping2u
    erk kesimpulannya nk cakap td dlm kelas,pns gile (^_^)

  5. point penting, bhgian bwh tu ke?? yg xde air cond dlm dewan?? ahahaahahaha~ ^_^

  6. betul tu.. aku setuju dgn ko.. :)

  7. ooo..
    zaman skrg..aktif sukan pun leh sbab klihtan x de dara..

  8. suha says:

    @Heidi Shafiq
    time kasih krna tdk mmbangkang (^_^)

  9. PK says:

    peh!!! peh!!! Pehh!!!

  10. gedek! says:

    kamu ni dah nak kena kawin ni....

  11. suha says:

    @PK
    terasakah?hahaha (^_^)

  12. suha says:

    @gedek!
    carikan calon..pelis (^_^)

  13. mm betul jugak tu..iccc baru faham :)