Pencarian Bloglist Katak Cun


.

Assalamualaikum


Dalam blog ni dah ada beberapa kategori katak; Katak Kesayangan, Katak Setia, Katak UnikKatak Otai dan Katak Sepermainan..jadi sekarang ni rase berminat plak nak mencari bloggers yang sanggup bertukar tok jadi katak lantas berada di bloglist Katak Cun..korang berminat tak?ok kita pergi lebih detail ye pasal bloglist ni

1# Terbuka untuk blogger perempuan sahaja, lelaki adalah tidak akan              dilayan walopon korang geng-geng Mohd Ashraf 

2# Tak memerlukan korang buat entry sebab saya kan makhluk paling            simple, so segalanya adalah simple

3# Be my follower..haruslah kan?kalo nak masuk dalam bloglist saya, korang      perlu jadi Katak Seperjiranan saya..i like katak!

Itu je syaratnya..simple kan?

"Tapi camne Cik Suha nak pilih kalo takde sape pon yang wat entry?"
*sesape yang ade perasaan nak tanye suklan cenggini,korang memang superb   sebab minda korang berjalan masa membaca, bukan sekadar baca kosong*

Blog yang akan dipilih tok berada dalam bloglist Katak Cun nanti akan dinilai melalui komen..maksud saya di sini,saya akan memilih mereka yang rajin menkomen entry saya..saya dengan sendirinya akan memerhatikan sesape yang akan selalu mengkomen mulai hari ini..insyAllah akan ada entry saya setiap hari dan kalo berminat mahu membaca entry-entry lepas, amatlah dialu-alukan

Kenapa harus ada penilaian yang sebegini?ok,come dear..Cik Suha terangkan..memang bersepah bloggers yang wat bloglist, kadang-kadang cari sampai 50 blog,100 blog..takpe,itu cara dorang..tapi bagi saya,mereka-mereka yang bakal jadi Katak Cun saya tu,biarlah dari kalangan yang selalu bertegur sape dengan saya..pehe ko dok?hehe ape guna ada blogger beribu dalam bloglist kalo dorang bukan readers?dan ape guna ada bloglist bagai kalo kita sendiri tak selalu menjenguk,apetah lagi mengkomen dorang..bloglist adalah untuk yang mereka rapat ngan kita,yang selalu bertegur sape ngan kita,yang kalo dalam dunia sedar dipanggil kawan rapat..

Ini pendapat saya la, takde kena-mengena ngan orang lain ye..tapi kalo korang-korang tengok mereka yang tersenarai di bloglist Katak Kesayangan, Katak Setia dan Katak Unik pasti akan komen entry saya..kerana mereka adalah readers blog cikai saya ini dan kerana kerap komen la, saya sumpah mereka menjadi katak spesel saya..saya bukan memaksa orang mengkomen, tapi saya mengharap blog ni dapat mendapat tempat dikalangan bloggers lain

Kelebihan jadi Katak Cun?hehehe apa yang pasti setiap kali korang publish entry, dengan segera Princess Katak ini akan komen..sebab saya memang sangat-sangat suke komen blog mereka yang selalu komen blog saya terutamanya yang tersenarai dalam bloglist saya

Nak tag kawan?haha korang neh, buat entry pon tidak so korang nak tag camne?tapi kalo ade yang berminat nak jadikan pencarian ni sebagai entry, saya akan tido sambil tersenyum (^_^)



"Blogger is my self, blogging is my life"


p/s no 1 : waiting for my Katak Cun..dah nampak beberapa calon (^_^)

p/s no 2 : kalo wat entry,tinggalkan link kat sini *macamlah ade yang buat*







42 Responses to “Pencarian Bloglist Katak Cun”

  1. emm.. adakah kb boleh msuk ke dlm bloglist ni.. *malu lah tanya ni*
    :D

  2. Jo Qusary says:

    err... kategori katak stylo ade tak, saya nak daftar diri utk katak spesis stylo...

  3. suha says:

    @kotak bulat
    awk kan pompuan..boleh je..ok,cik suha listkan awk dlm senarai untuk dinilai ye (^_^)

  4. gua dua jantina.rasa boleh?

  5. suha says:

    @Jo Qusary
    uik taknak jadi katak cun?(^_^)

  6. nak trmasuk dalam bloglist cik katak ni lh x.. hehehe

  7. suha says:

    @Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine
    erk ni tok pompuan je (^_^)
    kalo bloglist laen,akan dipertimbangkan hehe

  8. M Fizan says:

    hoho..teringin nak masuk..tapi tak berapa cun lar..sob2 v_v

  9. wah..ader bloglist ni.. =)

  10. p@kcikLie says:

    Assalamualaikum...katak ni blm disumpah lg..rasanya tak akan jadi cun pon ..lain kategori haha..cuma drop sini nak bagitau yg blog anda dalam entri terbau PCL...sebagai sumber rujukan..TQ.

    http://villakejora.blogspot.com/2011/06/blog-saya-tiada-shoutbox.html

  11. WuMing says:

    Maaf hari tak sempat baca... kena kluar site dah... Nanti baru baca dan komen... sorry...

  12. byk2 haiwan, kenapa cik suha suka katak....katak seperjiranan, katak cun, katak setia, katak kesayangan, katak unik...uiii uniknya nama ^___^

    pn HM dh join katak seperjiranan no. 296.....

  13. Anonymous says:

    mcm ni aku create satu blog gadis
    guna pic paling lawa

    untung2... tersenarai

  14. Anonymous says:

    oh ya... semestinya aku komen2... berusaha jadi komentor pertama

  15. ...bila last nih??? nak jOin la kalo dan....hehehehe

  16. suha says:

    @M Fizan
    erk naz nak jd Ashraf gak ke?(^_^)

  17. suha says:

    @nuyui a.k.a miss NUSHA
    bloglist a.k.a sumpahan mnjadi katak (^_^)

  18. suha says:

    @p@kcikLie
    wslm..haha sggup ke menerima sumpahan comel itu (^_^)

    wow!eksaited tol hehe tenkiu..

  19. suha says:

    @WuMing
    baeklah katak setiaku,cik suha maafkan n menunggu komen awak (^_^)

    amat poyo haha

  20. suha says:

    @hitammanis
    sebab katak ialah comel (^_^)

    hehe time kasih krn sggup menukar diri mnjadi katak

  21. suha says:

    @Aimi dan Pakcik Hashim
    ngoi tol aimi neh (^_^)

    pasni kena siasat tol2 setiap belog yg komen,takut ade fake hahaha

  22. suha says:

    @Aimi dan Pakcik Hashim
    eleh,xpernah lg brjaya jd komentor pertama (^_^)

    oh lupe,akauntan harus bz hehe

  23. suha says:

    @mOon jOhari
    takde tarikh ttup yg khusus (^_^)

  24. Best lah entry nih, haha..blogger katak..menarik..i likeee.. :)

  25. suha says:

    @Fee Hafeezah ketuk keyboard
    time kasih krna memnggil hujan (^_^)

  26. nak tunggu katak yang cun...heeee

  27. suha says:

    @Bigdaddyz
    adeih,daddy gatai!cik suha repot sama ibu (^_^)

  28. he..he... katak oo katak...

  29. suha says:

    @Adzriel @ Liza AB
    teringin nk jd katak ye (^_^)

  30. anak lelaki akak selamba je pegang katak... eiiii

  31. suha says:

    @Adzriel @ Liza AB
    wow!kagum ngn dia hehehe (^_^)

  32. hadiah utk si katak.. I LIKE KATAK...


    http://www.my-shopping2u.com/2011/06/misteri-kasut-terasa-sejuk-akhirnya.html

  33. WuMing says:

    WuMing pun nak masuk... Suha buat-buat laa macam WuMing ni perempuan.. Rambut dah panjang dah tuu...

  34. suha says:

    @shopping2u
    waaaaaaaa tenkiu (^_^)
    u like katak?i luv katak hehe

  35. suha says:

    @WuMing
    soalan saringan : wuming sunat mase umo bape?hehe (^_^)

  36. i suka putera katak je

  37. suha says:

    @shopping2u
    hehehehehe cube la cium katak..kot2 jadi putera (^_^)

  38. logorithm says:

    Aiks? Peminat katak ker? Hehe...

    Entri terbaru: Gambar Dulu-Dulu...

  39. suha says:

    @logorithm
    hehe bukan peminat lagi dah tapi dah jadi penggila (^_^)