Artis Terkenal Menjemput Bloggers Ke Majlis Kesyukuran


.

Assalamualaikum


Syukur..apa itu syukur?adakah Syukur anak Lebai Samad yang keje bouncer kat KL tu?or filem Syukur 21?or Penkid yang dulu namanya Syukriah tapi sejak jadi jantan dah tukar jadi nama Syukur?TIDAK!..itu semua dusta!hehe emo lak..syukur adalah suatu perasaan berterima kasih yang menyelinap jauh di sudut hati tatkala menerima nikmat yang tak terhingga..uniknya perasaan syukur ni,datang bersamanya adalah ucapan Alhamdulillah (^_^)


Sujud Syukur tanda pengucapan rasa syukur



Senyum; simbolik kepada perasaan syukur



Syukur itu di kongsi bersama;dipanggil Majlis Kesyukuran



Maksud dialog : Hai!Nama saya Ahmad Syukur



Cik Suha bersyukur akhirnya berjaya dapatkan rumah sewa



"Blogger is my self, blogging is my life"


p/s : erk artis tu Cik Joyah kot,yang pasti bukan Peah (^_^)

30 Responses to “Artis Terkenal Menjemput Bloggers Ke Majlis Kesyukuran”

  1. fatin6789 says:

    kita patut bersyukur dengn setiap kurniaanNya (=

  2. suha says:

    @fatin6789
    sangat setuju (^_^)

  3. hahaha syukurlah ye...tapi kekadang pelik bila melihat golongan GLAMOR menyebut syukur Alhamdulillah ketika mendapat anugerah..sedangkan dada tersembul dan memakai skirt?

    err...macam rasa tak kena...

  4. Freaky says:

    syukur diatas segala pemberian Allah dalam hidup ini

  5. sgt besyukor dpt cuti 5 hari huhuhu

  6. bujal X says:

    syukur~~ada buat makan2 tak? tolong jemput saya ble?haha~

  7. haha. pasneh kitowg tunggu invi tok majlis kesyukuran lak ye..ngee~

  8. WuMing says:

    Syukur laa dapat kenal Suha....

  9. suha says:

    @Simpleblanklife
    same la pndapat kita (^_^)

    yg xmenahan,ada yg bg ayat cenggini bila di tnya psl pake seksi:
    "Alhamdulillah keluarga sy memahami sy"..adeih xsesuai lgsung pengucapan tu

  10. suha says:

    @Freaky
    yup,harus menjadi makhluk yg sntiase brsyukur (^_^)

  11. suha says:

    @k a k L a m p
    Awak bersyukur,cik suha berdengki (^_^)

  12. suha says:

    @bujal X
    erk makan angin ekzos kete nak?(^_^)

  13. suha says:

    @114178(91)
    budak dok jati dilarang masuk ke anggerik hahaha (^_^)

  14. suha says:

    @WuMing
    hehehe cik suha pon syukur sbb dpt kenal wuming (^_^)

  15. gedek! says:

    syukur ada update kat belog suha

  16. suha says:

    @gedek!
    syukur sebab uncle tetap akan komen entry cik suha (^_^)

  17. owh
    skarang ni tak adalah masalh berbaris tahan berak ya

    bangun lambat ko pun senang

  18. suha says:

    @Aimi dan Pakcik Hashim
    hahaha tepat sekali (^_^)
    bahagianya dpt mandi n berak dgn penuh ketenangan lalala

  19. Miss Ran says:

    hurm i like empunya nme syukur tu

    hehe

    syukur ape y de


    errrrrrmmm tak sume cikgu pandai mengarang=P

  20. suha says:

    @Miss Ran
    comel kan kalo die nama Syukur?(^_^)

    tapi cikgu perlu wat laporan harian lalala

  21. Syukur akhirnya sy jumpa blog awak hihi...cutenya kucing tu, teringat kucing kat rumah >_<

  22. suha says:

    @Elih Japahar
    hehe syukur gak awk komen (^_^)
    suke kucing ek?i like laki suke kucing ~meeooww~*tetibe jd kucing gedik*lalalal

  23. hehehe.. menarik btul entri ni..

    SAYE SENTIASA BERSYUKUR !!

  24. suha says:

    @shopping2u
    Alhamdulillah (^_^)
    neway,tq sbb menkomen hehe

  25. sntiasa bsyukur dgn apa yg kt miliki..

  26. Cikli says:

    syukur tu nama pak mentua saya...

  27. suha says:

    @Cikli
    waa yeke?nama yg bagus hehe (^_^)
    kem salam ngn wife ye hehe

  28. M Fizan says:

    hehe..di manakah artisnya kak? =P
    syukur alhamdulillah..nanti boleh saya melawat rumah sewa kak suha ^_^

  29. suha says:

    @M Fizan
    hikhik Cik Joyah kot (^_^)
    erk datang bawak makanan tau..lala