Saya nak boleh ?


.

Santai Bersama BEN ASHAARI

Sifu Ben mau bukak beloglist untuk 5 blogger sahaja..saya nak try nasib lak..korang nak try gak?ok klik sini [Bakal 5 Blogger Bloglist Sifu Ben]

Dah start nebes ni..sebab ada soalan killer nak kena jawab bertujuan tok penapisan..cakap nak cari 5 orang je kan?harus la yang berkualiti (^_^)

Soalan Sifu Ben
Kenapa aku patut letak blog anda dalam blog list di blog ini?


Jawapan Cik Suha :

Sifu Ben adalah Katak Otai saya dan saya adalah blogger baru yang mahu berkongsi penulisan saya,di mana pada pendapat saya,blog Sifu Ben adalah yang terpaling glamer serta berpengaruh dalam dunia blogging dan merupakan medan terbaik untuk lebih dikenali blogger lain,jika mahu betul-betul serius dalam bidang blogging(^_^)



"Blogger is my self, blogging is my life"


p/s : Sifu Ben ialah this best bro!(^_^)


13 Responses to “Saya nak boleh ?”

  1. cam nk join je abg ben 2,tp cm xsempat je:(
    btw,singgah n folow ur blog..folow me if u want..tata!

  2. suha says:

    @♥ Frau Reen ♥
    hehe xpe,nnti kalo cik suha wat segmen,join segmen cik suha tau (^_^)

    neway,tq 4 being here

  3. WuMing says:

    Harap suha tersenarai nanti... Good luck

  4. suha says:

    @WuMing
    hehe cik suha ada dlm blog wuming pon dh cukup bertuah tau (^_^)

  5. salam kenal...singgah dr blog bro ben....jemput singgah..

    http://thegoldenrosereturn.blogspot.com

  6. WuMing says:

    Tq..tq.. sama juga...

  7. happy blogging dari kak Es :)