First giveAWAY dari nana


.

Luahan hati mencetus inspirasi

Haip..ni adalah giveaway yang kedua saya join..mood sekarang ialah mahu join contest..eh korang-korang ingat tak tadi saya ade cakap pasal nak join any segmen or contest or giveaway yang provide hadiah berbentuk topup..alaaaa dah lupe ke entry mane?korang-korang lupe or korang-korang tak bace?hmmpphh majuk!ni saya cakap dalam entry neh [Suha Sweet]..
=========================================================
Akhirnya ketemu jua saya ngan segmen yang sebegitu rupa..moga saya adalah insan yang bertuah tok dapat hadiah tu..nebes lak nak join lalala..

Ok la cam bese ye,sile klik@berdoa :-
@ Terasa nak menjoinkan diri di saat akhir cenggini [Suha Cun]
@ Terasa nak singgah santai tanpa perasaan tamak [Suha Comel]

Hikhik tq dear sebab klik beserta doa semoga suha cun and comel..owh tacing bebeh (~_^)
=========================================================
Waktu yang paling disukai..jeng jeng jeng..
Pilih kasih untuk di tag iaitu :-
=========================================================



p/s : moga menepati segala syarat..fuh kanan fuh kiri (^_^)

2 Responses to “First giveAWAY dari nana”

  1. eh2...sy macam kenal lah nama tu??emmm..siapa erk...hehehe...
    insyaAllah...

  2. suha says:

    @Farhan Zulhusmi
    hehe ngengade..tp kalo awk x join best gak..at least peluang nk menang 2 besar sket haha..kejam x?