SAYA SEDANG GERAM SANGAT!!!


.

Assalamualaikum

Saya ngah geram ni..hmmphh..geram yang teramat-amat geram..melampau betol perbuatan dorang..kot ye pon,agak-agak la sikit kan..jangan la melampau sangat..nanti kalo saya dah over geram,memang siapla dorang-dorang sume..hmmmmpphh..saya malas nak cakap banyak-banyak..just scroll down je..kompem korang pon geram cam saya gak..betol!!tak tipu tau..korang-korang pon akan rase geram gak..tak caye???ok fine!..tengok sendiri la!!!!
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..











Kan?kan?geram kan?hmmmpphhh geram lagi,lagi dan lagi..erk yang gambar paling bawah tu comel ala-ala ensem gitu kan?saya doakan dia menjadi seorang lelaki yang ensem dan juga menjadi menantu saya nanti..erk kawen pon idok lagi awok neh,cakap pasal menantu lak (I_I)




p/s : sebenarnye tensen sebab nak kena stadi psychology..esok paper psiko beb..killer wa cakap lu!






4 Responses to “SAYA SEDANG GERAM SANGAT!!!”

  1. gedek! says:

    usia geram ni tak kekal lama...

    bila dah remaja 'geram' lain pulak...!

  2. ani says:

    geram..memang aku gerammmmmmm

  3. suha says:

    @gedek!
    uik hahahaha ape yg len nye ngn 'geram' tu?

  4. suha says:

    @ani
    hehehe sy lg la geram..bile la nk kwen n ade ank neh haha ~gatai