Lepaskanlah


.

Assalamualaikum


Lepaskanlah walopon tanpa rela..ada waktunya,perpisahan membawa kita kepada satu kehidupan yang baru,namun tak dinafikan hakikatnya,perpisahan itu menyakitkan..tapi sedarlah,realiti kehidupan memerlukan kepada perpisahan..ya,hidup itu zalim..atas sebab itu kita harus sentiasa bersedia..bersedia untuk menerima hakikat perpisahan dan bersedia untuk melepaskannya dari hidup kita..walopon kita mungkin akan sepi bersendirian tapi kita juga perlu berlaku adil pada diri kita..tidak perlu meratap menghiba,tentu suatu masa nanti ada yang sudi bertamu di hati,sudi menggubah kembali rasa yang pernah hilang..dan bila ianya datang,berilah peluang..bahagia itu milik kita (^_^)


"Blogger is my self, blogging is my life"


p/s no 1 : entry terpendek (selain yang join contest @ GA @ segmen)

p/s no 2 : untuk mereka yang putus cinta

p/s no 3 : lepaskanlah walopon tanpa rela,bahagia itu milik kita


11 Responses to “Lepaskanlah”

  1. suha says:

    @senyumSOYA
    memng sentiasa tersenyum ye?(^_^)

  2. hurm..hawat cdey nie...huk3... T__T leh tak guna puisi nie untuk kekecewaan yg silam..hehe

  3. suha says:

    @♥CiK DuYuNG [Ca]♥
    erk sesaje terasa nak menyedih padahal time tulis bukan maen bergelak ketawa lagi (^_^)

  4. suha says:

    @Headmaster
    erk apekah riak wajah ni?(^_^)

  5. M Fizan says:

    xde keje lar cik suha nie..ap motif?? huhu..tp mmg ske sgt lgu slmt tggl nie..so touching..:'(

  6. suha says:

    @M Fizan
    motifnye,ngah gile lagu neh..pastu macam ade feel sesikit (^_^)

  7. gedek! says:

    mana boleh challenge entry pendek NIzam Sani...?

    ni ha.... http://nizamsani.blogspot.com/

  8. gedek! says:

    mana boleh challenge entry pendek NIzam Sani...?

    ni ha.... http://nizamsani.blogspot.com/

  9. suha says:

    @gedek!
    ok fine,dh tengok(^_^)
    kompem xterlawan,cume lawan entry sendiri yg lame je la hehe