Cerita dalam tandas...ini adalah HOT!


.

Hai,hai,hai!
Assalamualaikum dan selamat pagi

Haip!hehe saje je gegatai tangan nak wat entry lagi walo bakal kena sumpah seranah sebab selalu je wat entry..eh bior la..hak memasing kan?up to me ler*emo jap*ni second cite dari SMS Selangor..sekolah tempat lawan rugby tu la..nak tau pasal tu,sile jengah entry neh tau dear..[Suha Best]..gi la bace entry tu jap,pastu come to mama la ye?hehe

Ok dah klik and bace entry tu kan?hehe time kasih..pasni klik nuffnang lak tau..shayang uol sume tau*hug*hikhik..continue ek..bile masuk waktu semayang,saya pon gi la semayang..harusla kan,takkan nak pegi berenang lak..then pergilah saya ke aspuri hostel tu dengan riang gembira..Alhamdulillah mudah nak cari dan suraunya pon selesa..so saya pon semayang la..

Lepas saya semayang,terasa nak ke toilet lak..lagipon tudung dah serabai mengalahkan budak sekolah rendah yang baru balek skolah..lintang-pukang je tudungnya..so selepas melakukan sedikit interview kat budak yang ade dalam surau tu,saya pon bertolak ke tandas tu bagi meneruskan misi murni saya tu..

*cite dah nak bertambah hot neh,sile pokus*

Adapon bila saya menjengah jek ke toilet tu,saya nampak benda bese kat toilet len la haha same je..cuma yang laen sikit bile tetiba je muncul 2 orang girl kat belakang saya..pastu saya pon pi la mengadap cermin..betulkan ape yang patot..pandang je cermin tu sambil berkata dalam hati "oh cantik jugak saya ni"..ok muntah sekarang!

Sedang elok memperbetulkan kesilapan tudung tu,mereka mula berbual dengan suara perlahan..eh apekah ini?saya cuba tok tidak mendengar sebab saya kan baik dan mencuba tok tidak masuk campur hal mereka..sesekali dorang gelak-gelak riang dan halus..

Tapi bile lama-lama saya seakan mula meragui dorang..kenapa nampak beitu mesra?saya sebenarnye ingin bersangka baek sahaja tapi saya rase amatla risau akan kelakuan dorang berdua itu..lantas saya memperlambatkan lagi proses pembetulan tudung itu..saya mula memasang telinga..saya percaya bahawa proses memperlengahkan pembaikian tudung tu akan membongkar segala persoalan..

Mereka terus berbual tapi masih mengekalkan tone suara yang perlahan itu..sesekali dorang menjeling saya dengan jelingan yang sukar saya ngertikan..ok saya sudah mula berasa tidak sabar lagi melayan perbuatan mereka itu..mereka seakan mencabar kesabaran saya..lantas apa yang saya lakukan??

Saya memandang mereka..saya tahu mereka cuba tok membuat sesuatu di luar tabi'i..tapi saya sebagai rakyat Mesia yang sentiase ambil peduli tentang sekitar..saya mula bergerak perlahan ke arah dorang dan mata saya tidak beralih dari memandang perbuatan msra mereka,,saya melangkah dan melangkah,melintasi dorang..dan apa yang saya lakukan?

source : google lebiu lebiu

Ye,saya masuk tandas!hehe actually budak tu dok mengumpat pasal kawan dorang je pon..bukan wat benda-benda yang tidak bermoral..hehe saje je kan wat entry merepek huhu..takde idea lalala neway,tq for reading (^_^)



p/s : bak kata pepatah;tempat kentut lagi kan dikenang,ini kan pula tempat berak..erk?

2 Responses to “Cerita dalam tandas...ini adalah HOT!”

  1. Addin says:

    HAHA , ingat apa la yang jadi tadi ;p

  2. suha says:

    @miss.Addin
    moral of de story,sile bersangka baek lalala =)