MIMPI BASAH


.

Assalamualaikum dan selamat malam

Malam ni saya terasa terpanggil tok menceritakan tentang mimpi basah..huhu kedengaran seperti lucah kan?ye ianya memang lucah uhuk uhuk..actually malu la nak cite pasal kejadian malam tadi..tapi still tangan saya ni gegatal nak menaip dan menceritakan tentang mimpi basah itu..huhu my fingers neh bergerak type entry neh without my consent tau..ayark!




Berlaku sedikit kegelisahan dalam proses penceritaan ini..haruslah kan?mimpi basah nak diceritakan kat semua,1 dunia lak tu..kompem karang kena banned ngan sume orang..tapi saya rase saya perlu ceritakan supaya sume orang leh tau pengalaman saya *malu-malu biawak*..nanti baru la korang tau camne rupenye mimpi basah,apa yang berlaku dalam mimpi tu dan ape yang seharusnya dibuat..ianya bertujuan menambahkan ilmu sedia ada even belog saya ni memang dah di highlight kan dengan BUKAN BELOG ILMIAH..




Mimpi itu berlaku selepas saya tidur..erk memang la kena tidur dulu baru mimpi..hehe sori,sori!ekceli,dah nebes ni walopon jalan citenye baru nak bermula..saya tidur tu dah lambat..kalo tak silap dalam pukul 4 gitu la..maklumlah malam hornymoon before shortsem..maaf,kesilapan yang disengajakan..malam honeymoon..saya lupe nak basuh kaki kot sebelum tido tu..sebab tu la mimpi bukan-bukan sampai basah lak tu huhu




Mimpi..ya,cerita itu bermula dengan sebuah mimpi..tidaklah saya sanggup menceritakan mimpi itu tapi saya gagahi jua jari ini menaip..dan sila lah tahu bahawa saya dah blushing gile neh..give me time ok
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

hmm jap je lagi..pastu saya janji saya cite sume kat korang

..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

Erk dah kena cite ek??Ok,baeklah..huhu..dalam mimpi saya tu saya menerima satu kejutan..kejutan yang tak terduga dan tak mampu tertanggung oleh akal dan perasaan saya..dan kejutan tu la yang menjadikan mimpi ini mimpi basah..hmm tak sanggup nak cite sebab saya rase takut..terbayang-bayang lagi di mata saya..ini adalah pengalaman pertama saya..ya saya tahu suatu masa nanti saya akan mengalaminya secara real tapi percayalah,saya tidak pernah mengharapkan ianya muncul dalam mimpi saya..oh ianya sangat menghantui saya..kejadian itu berlaku terlalu pantas..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

Cuma yang saya tau saya rasa takut bila mengingatkan yang dalam mimpi saya itu mak saya disahkan sakit huhu..bila je saya terjaga dari tido..saya rasa MATA saya BASAH..huhu mimpi basah yang mengerikan saya..pastu perkara pertama yang saya buat,lap mata dan perkara kedua ialah sambung tido..ngantuk bai..



Eh nape marah-marah saya?memang itu la mimpi basah saya..erk maksud saya mimpi yang menyebabkan mata basah bila terjaga..sumpah tak tipu..ooo korang pikir laen ek?korang pikir ape ek?cube kongsi sikit ngan cik suha yang berpikiran suci murni umpama minyak masak murni neh..tak baek tau korang-korang neh..nanti takmo dah sayang-sayang lagi baru tau (^_^)..ok tipu je takmo sayang-sayang tu hehe..

"My dearest,tq for reading this entry"


p/s : Saya takmo mak saya sakit..saya mau mak saya hidup selagi saya masih hidup..sebab hari-hari adalah hari ibu,so Selamat Hari Ibu..muah!


14 Responses to “MIMPI BASAH”

  1. baa~ CAK!!

    gile seram mimpi tu. sampai basah!!

  2. err, basah jugak nak membaca entri nihh..ahahah. ;)

  3. haa tulaa...saper suruh tak basuh kaki sblm tido...kan dah mimpi basah... :p

  4. izzad says:

    pergh..baru ingat nak tau camne org pompuan mimpi basah...bikin nervous jer..anyway...i dah follow u..tq for follow me k... :)

    http://kitasemuaguru.blogspot.com/

  5. suha says:

    @!✿❤Cik Puan Izan❤✿!
    hehehe xmo lg mmpi basuh..pasni bukn stakat basuh kaki tp rendam kaki terus b4 tido haha

  6. suha says:

    @izzad
    hahaha kantoi sudah..ish cikgu izzad ni memng nak kena ye hehe

  7. WuMing says:

    Cik Suhaaa...! Bersemangat aku baca... Last-last end up macam tu.... Tensioonn...!!! Apa apa.. pun Ko memang kelakar....

  8. suha says:

    @WuMing
    hekhek itu la,otak tak murni cam minyak masak murni lalala

  9. WuMing says:

    Eh...Tak lah... awal-awal tu ingat Banjir... air masuk rumah..(Cover line)...:)

  10. suha says:

    @WuMing
    baek punye cover la (^_^)
    ok cik suha percaye

  11. btol 2 sma la ngn zaty semalam .. lupa nk bsuh kaki ..=.=

  12. suha says:

    @☀ Izzaty Hedry☀
    hehe pasni jangan lupe sental kaki b4 tido (^_^)